  • 101. Data: 2020-07-23 12:28:21
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-23 o 11:30, u2 pisze:

    > czyli według cefa, krytyka budowy Nordstream to antyniemieckie
    > szczekanie:))))))))))))))))

    A według twojego tatki mośka i mamy rebeki też?
    Ubecki pomiocie?

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2020-07-23 13:29:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...
    Dnia Wed, 22 Jul 2020 16:42:04 +0200, J.F. napisał(a):

    >PiS tak pilnował praworządności, że Kamiński, Wąsik dostali po 3 lata
    >paki
    >za przekroczenie uprawnień.

    Ale kto mianowal prokuratora i sedziego w tej sprawie, bo czy te 3
    lata byly zasadne ?

    >O sprawie Sawickiej i nagonce Mniej niż Zera na Garlickiego nawet nie
    >chce
    >mi się gadać.

    A czemu nie ?
    Jako uczciwy polityk powinna powiedziec "ja tego nie zrobie, bedzie
    uczciwy przetarg".
    A jej sie oczka zaswiecily jak uslyszala "jest interes do zrobienia".

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-cba-przedstaw
    ila-kompromitujace-nagrania-rozmow-beaty-sawick,nId,
    190289
    https://wiadomosci.wp.pl/szokujace-nagrania-beaty-sa
    wickiej-ciule-k-gnoje-6032733338576001a

    A na jakiej zasadzie Sawicką uniewinniono ?

    >"Już nikt, nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie"

    Tu moze troche przesadzil, ale fakt jest, ze lekarz pieniadze z
    koperty liczyl.
    A to jest karalne przestepstwo.

    J.

  • 103. Data: 2020-07-23 13:36:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Wiem, że to mało prawdopodobne,
    >ale zajrzałem do kodeksu wyborczego

    Tak nawiasem pytajac - czy to tak powinno byc, ze prezydent dostaje od
    PKW "zaswiadczenie o wyborze", gdy jeszcze SN nawet nie zaczal
    rozpatrywac czy wybory sa wazne ?

    J.

  • 104. Data: 2020-07-23 13:52:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Jul 2020 13:29:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > czy te 3 lata byly zasadne ?

    Sąd uznał, że tak.
    Maliniak na pewno się z tym zgadza, bo ułaskawił ziomali, a wszak ułaskawia
    się przestępców.

    > A na jakiej zasadzie Sawicką uniewinniono ?

    Masz odcięty dostęp do googlarki?
    https://tvn24.pl/polska/sawicka-uniewinniona-z-zarzu
    tu-korupcji-sad-wziela-lapowke-ale-techniki-cba-niel
    egalne-ra321624-3430387

    CBA ma wykrywać korupcję, a nie prowokować do popełniania przestępstw.

    > Tu moze troche przesadzil, ale fakt jest, ze lekarz pieniadze z
    > koperty liczyl.
    > A to jest karalne przestepstwo.

    Jak dla mnie morderstwo i przyjmowanie łapówek, to nie to samo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 105. Data: 2020-07-23 15:26:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.07.2020 o 13:52, trOlin pisze:
    > Jak dla mnie morderstwo i przyjmowanie łapówek, to nie to samo.

    trololin nie wie, że jak nie przyjmie łapówki to możliwe morderstwo

  • 106. Data: 2020-07-23 15:34:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Sąd uznał, że tak.
    >Maliniak na pewno się z tym zgadza, bo ułaskawił ziomali, a wszak
    >ułaskawia
    >się przestępców.

    Wyrok nie byl prawomocny, wiec jakby go nie bylo :-)

> [...]
    legalne-ra321624-3430387

    >CBA ma wykrywać korupcję, a nie prowokować do popełniania

    Co nie zmienia faktu, ze lapowke wziela.
    I czy sad nie byl tu podobnie stronniczy, jak skazujac Kaminskiego ?

    Szczegolnie, ze prowokacja chyba wpisana w ustawe o CBA.

    >Jak dla mnie morderstwo i przyjmowanie łapówek, to nie to samo.

    Ktos mu tam chyba umarl pod nozem, wiec nawet jesli to nie morderstwo
    ani blad w sztuce, to jakby Ziobro doprowadzil do zakazu wykonywania
    zawodu, to mialby racje mowiac, ze juz nikogo nie zabije, nawet
    nieumyslnie.

    J.

  • 107. Data: 2020-07-23 16:13:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Jul 2020 15:34:44 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wyrok nie byl prawomocny, wiec jakby go nie bylo :-)

    Ale Maliniak ułaskawił, czyli "uprawomodnił" wyrok.
    Na pewno wiedział, co robi.

    > Szczegolnie, ze prowokacja chyba wpisana w ustawe o CBA.

    Ale CBA nie może prowokować "bo tak"

    Tu jest wyrok w innej sprawie:
    "Sąd Apelacyjny uznał, że tak uzyskanych dowodów nie można dopuścić.
    Uniewinnił oskarżonych. Podkreślił, że dopuścili się czynu zabronionego w
    następstwie aktywnej prowokacji osoby współpracującej z CBA. Doszło do
    inspirowania działań korupcyjnych, podżegania do nich. A to oznacza, że
    dowody uzyskano nie tylko za pomocą czynu zabronionego, ale też przy
    naruszeniu przepisów Konstytucji RP oraz Europejskiej Konwencji Praw
    Człowieka."

    https://www.rp.pl/artykul/1324444-Dowody-zdobyte-z-p
    rzekroczeniem-granic-prowokacji-sa-nielegalne---wyro
    k-Sadu-Apelacyjnego-we-Wroclawiu.html

> [...]
    > ani blad w sztuce, to jakby Ziobro doprowadzil do zakazu wykonywania
    > zawodu, to mialby racje mowiac, ze juz nikogo nie zabije, nawet

    Zatem trzeba zakazać wszelkich operacji, bo pacjenci w czasie operacji
    czasem umierają. Jak umrą na skutek nieleczonej choroby, to już jest prawie
    i sprawiedliwie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 108. Data: 2020-07-23 16:22:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-23 o 15:26, u2 pisze:

    > trololin nie wie, że jak nie przyjmie łapówki to możliwe morderstwo

    Tylko od ubeckich ścierw jak ty czy twoi rodzicie.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2020-07-23 16:25:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.07.2020 o 16:13, trOlin pisze:
    > Zatem trzeba zakazać wszelkich operacji, bo pacjenci w czasie operacji
    > czasem umierają.

    trololin wie, że operacja się udała, ale pacjent umarł:))))))))))))

  • 110. Data: 2020-07-23 20:33:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-23 o 16:25, u2 pisze:

    > trololin wie, że operacja się udała, ale pacjent umarł:))))))))))))

    Wszyscy wiedzą że jesteś ubeckim ścierwem. Twój rozmówca też.
    I tradycyjnie pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.