  • 81. Data: 2020-07-17 11:51:18
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.07.2020 o 11:04, trOlin pisze:

    > Tego się właśnie obawiam.
    > W Wenezueli Chavez wygrał w 1998, umarł w 2013 i dopiero w 2015 tamtejszy
    > suweren pogonił w wyborach chavistów, ale było za późno.

    lol Maduro nadal rządzi, od 2013:))))))))))))))

  • 82. Data: 2020-07-22 14:34:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    PiS nie podzielił, mi po łepetynie lata że to akurat P0 nie chciało koalicji
    postsolidarnościowej (czyli m.in. z PiS) po pierwszych
    jako tako wygranych wyborach (kilkanaście lat temu).
    Swoją drogą P0 nie ma nic ale to kompletnie nic do zaoferowania na dzisiaj poza
    dorwaniem się do koryta wyposzczonych działaczy (bo
    liderzy ci czy inni to przy korycie zawsze są).
    Gdyby mieli jakikolwiek program, to by się można zastanawiać, ale nie mają.

    -----

  • 83. Data: 2020-07-22 14:37:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kibole staną, ale mało ich - lekko licząc z pięćdziesiąt tysięcy, a potrzeba 10x
    tyle.
    Ci, do których ma Tola przychodziła o szóstej rano.

    -----

  • 84. Data: 2020-07-22 15:56:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 14:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kibole staną, ale mało ich - lekko licząc z pięćdziesiąt tysięcy, a
    > potrzeba 10x tyle.

    Ta - w kolejce do "promocji" w sklepach w czasie rozpierduchy.

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2020-07-22 15:57:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 14:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > PiS nie podzielił, mi po łepetynie lata że to akurat P0 nie chciało
    > koalicji postsolidarnościowej (czyli m.in. z PiS) po pierwszych jako
    > tako wygranych wyborach (kilkanaście lat temu).

    Ale brak koalicji to zupełnie co innego niż dzielenie na sorty i
    odmawianie polskości pozostałym wyborcom.

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2020-07-22 16:13:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 15:57, Shrek pisze:

    > Ale brak koalicji to zupełnie co innego niż dzielenie na sorty i
    > odmawianie polskości pozostałym wyborcom.

    ależ jest zjednoczona prawica, i zjednoczona lewica, z kacykami typu
    miller, cimoszka, belka, czarzasty. joński, kierwa, nitra i.t.p.:))))))))))

  • 87. Data: 2020-07-22 16:42:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >PiS nie podzielił, mi po łepetynie lata że to akurat P0 nie chciało
    >koalicji postsolidarnościowej (czyli m.in. z PiS) po pierwszych
    jako tako wygranych wyborach (kilkanaście lat temu).

    Ktorych ?

    Bo jesli mnie skleroza nie myli, to w 2005 w sondazach lekko wygrywala
    PO, i deklarowala koalicje z PIS, stosunki byly niemal serdeczne,
    wiekszosc sejmowa prawie pewna, bo mieli ponad 25% kazda, a tu zonk -
    to PiS delikatnie wygral wybory.
    Zaraz byly prezydenckie, Tusk wygrał delikatnie pierwszą ture ... i
    drugi zonk - przegral w drugiej.
    https://wybory2005.pkw.gov.pl/

    Co sie wtedy w kuluarach dzialo to nie wiem, czy PiS za duzo chcial,
    czy PO za duzo chciala jak na nr 2, czy zagraly urazone ambicje, czy
    PiS nie chcial oddac zadnego z resortow siłowych - dosc, ze sie juz
    nie potrafili dogadac.

    Choc skleroza mi podpowiada, ze wielkim przegranym wtedy był Rokita, a
    nie Tusk ... a moze dlatego ze juz czul sie przyszlym premierem.

    Tak czy inaczej - PiS zostal skazany na Leppera i Giertycha, no i
    wyszlo jak wyszlo.

    A szkoda, bo moze jakby jednak PiS zajal i pogodzil sie z drugim
    miejscem, to by wyszedl z tego dobry rzad, gdzie PO byloby liberalne,
    a PiS by pilnowal praworzadnosci i walczyl z korupcja.
    Pare % roznicy .. chyba, ze nie doceniam PiS :-)

    Ale przeciez to nie bylo "pierwsze starcie" - ludzie sie w polityce
    mieszali od 1990, Kaczynscy mieli swoje PC, Tusk KLD, plus inne
    partyjki - i nie zawsze bylo im po drodze.
    Pierwsze to chyba "noc teczek".

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Noc_teczek

    Czyzby od tego czasu chowali uraze ?

    >Swoją drogą P0 nie ma nic ale to kompletnie nic do zaoferowania na
    >dzisiaj poza dorwaniem się do koryta wyposzczonych działaczy (bo
    liderzy ci czy inni to przy korycie zawsze są).

    Cos tam chyba jednak ma, patrzac na wynik wyborczy 2015 i 2020 :-)
    Nie jest PiSem - i to wystarcza :-)

    >Gdyby mieli jakikolwiek program, to by się można zastanawiać, ale nie
    >mają.

    A to swoja droga - program zawiodl, trzeba pod publiczke grac :-)

    J.

  • 88. Data: 2020-07-22 16:56:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 14:34, ąćęłńóśźż pisze:

    > Gdyby mieli jakikolwiek program, to by się można zastanawiać, ale nie mają.

    PiS też nie ma żadnego programu,
    oprócz pogłębiania władzy

  • 89. Data: 2020-07-22 19:01:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    http://pis.org.pl/dokumenty

  • 90. Data: 2020-07-22 20:16:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 19:01, u2 pisze:

    > http://pis.org.pl/dokumenty

    Dwieście stron populizmu bez żadnych konkretów.
    Rzygam takimi programami: opowiadamy się za,
    chcemy zapewnić, będziemy bronić, istnieje potrzeba itp
    Bez konkretnie wskazanych kroków i źródeł finansowania
    to wszystko jest bajką - albo wymaga budżetu na poziomie nie 450 mld
    tylko dwa razy więcej. Gdyby choć w kilku procentach napisali jak to się
    będzie realizować, to nikt by na nich nie zagłosował.
    Stara prawda jest taka, że wybory wygrywa się obietnicami
    a rządzi się nie spełniając tych obietnic a winę zwala się na
    przeciwników politycznych.
    Amen.