  • 11. Data: 2014-02-10 22:08:47
    Temat: Re: Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 21:35:58 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:

    > Po pierwsze - posiadanie pornografii dziecięcej jest karalne

    W szczególności tej, którą klawisz podrzuca do celi w czasie
    pobytu więźnia na spacerze/w łaźni na dzień-dwa przed
    końcem wyroku. Jest to koronny dowód na to, że jeśli pojawi
    się zamówienie (np. polityczne) na udupienie kogoś, to nie ma
    w tym kraju takiej siły, która by przed tym powstrzymała.
    Gdyby podrzucili chociaż narkotyki, zachowaliby jakiś
    cień pozorów wiarygodności. Zamiast tego musieli podłożyć
    akurat coś, co tak dobrze koreluje z charakterem przestępstwa
    popełnionego przez Trynkiewicza? Od dawna podejrzewałem,
    że medialne doniesienia o tym, jakoby Trynkiewicz twierdził,
    że "po wyjściu z więzienia dalej będzie zabijać", to brednia
    wyssana z palca dla zwiększenia poczytności brukowców, które
    takie farmazony publikują. Teraz mam pewność.

  • 12. Data: 2014-02-10 22:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.02.2014 22:08, Piotrek pisze:

> [...]
    > wyssana z palca dla zwiększenia poczytności brukowców, które
    > takie farmazony publikują. Teraz mam pewność.

    Akurat w jego przypadku on sam autentycznie może się tego obawiać.

    I kastracja mogłaby mu w tym zakresie pomóc. Paradoks: wyjechać za
    granicę pewnie mu nie pozwolą, a w Polsce musiałby to sobie zrobić sam
    "na żywca", bo jakby poszedł do chirurga to ten nie miałby prawa wykonać
    takiego zabiegu nawet na najbardziej rozpaczliwe żądanie pacjenta.

  • 13. Data: 2014-02-11 22:17:19
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Sonn napisał:
    > LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare które
    > Trynkiewiczowi wypadły.

    He, he. Mówię Ci Prorok :)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 14. Data: 2014-02-11 23:38:27
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-11 22:17, Koziołek pisze:

    > He, he. Mówię Ci Prorok :)

    A spodziewałeś się czegoś innego? nawet średnio inteligentny szympans by
    na to wpadł i się połapał.

    Ludzkie szczątki w celi u więźnia zaliczanego do "enek"! Tylko idiota
    mógł to wymyślić a jeszcze większy to łyknąć

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2014-02-12 02:13:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > He, he. Mówię Ci Prorok :)

    Dzisiaj napisali, że to były mleczne zęby.

    --
    animka

  • 16. Data: 2014-02-12 08:43:04
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 17:53:01 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tvn24-w-celi-mariusza
    -trynkiewicza-znaleziono-dziecieca-pornografie/czdyr

    > "W celi osadzonego Mariusza Trynkiewicza znaleziono dziecięcą pornografię. Zakład
    karny w Rzeszowie zawiadomił o tym prokuraturę - poinformował TVN24. W związku z tym
    zawiadomieniem złożono także wniosek o areszt. Zdjęcia znaleziono w dniach 8-10
    lutego. Były to także rysunki oraz fotomontaże. Małoletni znajdują się w wyzywających
    pozach. Dodatkowo w celi znaleziono przedmioty wyglądające na szczątki ludzkie (m.in.
    zęby)."

    > Patrzcie jaki z niego spryciarz. Od 25 lat pewnie z 5 razy dziennie codziennie
    przetrząsali mu celę, a tu szczęśliwym zbiegiem okoliczności akurat ostatniego dnia
    pobytu w więzieniu wypłynęły na wierzch takie rarytasy. Prawda że dobrze schował?
    Może za godzinę jeszcze się dowiemy, że kogoś zaciukał w tej celi (stąd te zęby), a
    może przytaszczył tam 25 lat temu jedną ze swoich ofiar i klawisze dopiero teraz się
    skapnęli :)

    > Nie żebym bronił Trynkiewicza, ale takie podpuchy tuż przed końcem wyroku są po
    prostu żenujące. Jeszcze mają kilkanaście godzin, niech podrzucą mu dragi. Pozostaje
    tylko się zastanowić co mogą "znaleźć" u każdego z nas, kiedy zajdzie "uzasadniona
    potrzeba" i jak łatwo będzie to spreparować.

    > Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z filmu "Kingsajz"
    - "z was to dupy, a nie prowokatorzy".

    To pokazuje również poziom naszego dziennikarstwa
    bo ja natychmiast uparcie chciałabym się dowiedzieć
    czy na fotkach są odciski palców Trynkiewicza.

    To naprawdę jest niebezpieczne jeśli państwo nadal stosuje
    metody komunistyczne. Nawet gdyby to był fakt medialny
    to też świadczy o tym, że nadal mamy władzę komunistyczną
    pozwalającą mediom na komunistyczne działania.

    W tej sprawie interesuje mnie taki, denny moim zdaniem, formalizm.
    Skoro można było zamienić wyrok śmierci na 25 lat to czy w uzasadnionym
    przypadku można tę karę znów zmienić na dożywocie bo te 25 lat
    nie zmieniło nic w Trynkiewiczu.

    Andrzej.

  • 17. Data: 2014-02-12 17:14:31
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-12 02:13, animka pisze:

    > Dzisiaj napisali, że to były mleczne zęby.

    Znaczy się sugerujesz że Trynkiewicz w celi zeżarł jakiegoś 6-latka?

    Tak przy okazji, dorośli tez mogą mieć jeszcze mleczne zęby. Znam
    osobiście gościa który w wieku 55 lat miał jeszcze kilka mleczaków

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2014-02-12 18:35:36
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 12 lutego 2014 08:43:04 UTC+1 użytkownik n...@t...net.pl napisał:

> [...]
    >
    > czy na fotkach są odciski palców Trynkiewicza.
    >

    > To naprawdę jest niebezpieczne jeśli państwo nadal stosuje

    I dalej je stosuje. Przecież powiedziano w telewizji, że
    Trynkiewicz, mimo że wolny, ma m.in. zakaz opuszczania kraju.
    Pytam więc: JAKIM PRAWEM? Wiemy, że ostatniego dnia pobytu
    w więzieniu próbowano rzutem na taśmę go udupić, ale skończyło
    się to kompromitacją i pokazało, że obowiązują u nas standardy
    prawne rodem z ZSRR z lat 30. ubiegłego wieku, którymi oficjalnie
    ponoć tak gardzimy. Skoro więc nie udało się znaleźć na niego haka,
    jakim cudem wolny człowiek, który w całości odsiedział wyrok
    i od chwili uwolnienia nie popełnił żadnego nowego przestępstwa,
    ma odgórny zakaz opuszczania kraju? Pewnie chodzi o to, że czyni
    się już podchody zmierzające do kolejnego, tym razem absolutnie
    bezprawnego pozbawienia Trynkiewicza wolności - za kilka dni ma
    się odbyć rozprawa, na której ma zapaść decyzja o tym, czy należy go
    izolować (czyli, de facto, zamknąć ponownie w pace, tym razem
    bez żadnego przestępstwa i pewnie dożywotnio). Coś mi mówi, że
    Trynkiewicz swoją wolnością będzie się cieszył niecały tydzień
    (rozprawa ma się odbyć za 5 dni czy coś koło tego), a przez te
    kilka dni media będą stawać na głowie, żeby tylko spreparować
    jakiś nowy obciążający go materiał. Przy okazji: opublikowano
    gdzieś to nagranie wypowiedzi Trynkiewicza, w której oświadcza,
    że zaraz po wyjściu z więzienia znów będzie zabijał?
    Pewnie zniknęło razem z tym szkieletem w jego celi, po którym
    zostało tylko kilka zębów.

  • 19. Data: 2014-02-13 04:52:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-12 17:14, Sonn pisze:

    > Znaczy się sugerujesz że Trynkiewicz w celi zeżarł jakiegoś 6-latka?
    >
    > Tak przy okazji, dorośli tez mogą mieć jeszcze mleczne zęby. Znam
    > osobiście gościa który w wieku 55 lat miał jeszcze kilka mleczaków

    Może trzymał na pamiątkę ;-)

    --
    animka