  • 1. Data: 2014-02-08 14:51:40
    Temat: koszty sądowe?
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej sprawy w Sądzie
    Pracy? Czy bez zatrudnienia adwokata bo takiej kasy nie ma( 600 zł za
    napisanie pozwu,400 zł za każdą rozprawę)jest szansa na wygranie takiej
    sprawy?

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-02-08 15:20:35
    Temat: Re: koszty sądowe?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krasnal k...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Pracy? Czy bez zatrudnienia adwokata bo takiej kasy nie ma( 600 zł za
    > napisanie pozwu,400 zł za każdą rozprawę)jest szansa na wygranie takiej

    Tak, jest szansa...

    Jakie pytanie, taka odpowiedź...

  • 3. Data: 2014-02-08 16:11:46
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-08 15:20, Budzik pisze:
    > Użytkownik Krasnal k...@p...onet.pl ...

    > Tak, jest szansa...
    >
    > Jakie pytanie, taka odpowiedź...

    Ale pierwsze pytanie było konkretne:-)
    ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej?
    bo szansa na wygraną jest ale...."sąd sądem ale sprawiedliwość musi być
    po naszej stronie"-cytuję z filmu "Sami swoi"
    Krasnal
    ______________

  • 4. Data: 2014-02-08 17:10:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-08 16:11, Krasnal pisze:
> [...]

    Oceniając po pytaniu uznałbym, że nie ma szans samodzielnej wygranej.

    > Ale pierwsze pytanie było konkretne:-)
    > ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej?
    > bo szansa na wygraną jest ale...."sąd sądem ale sprawiedliwość musi być
    > po naszej stronie"-cytuję z filmu "Sami swoi"

    A co to za sprawa, o co, jaka wartość przedmiotu sporu, no i o jakie
    koszty ci chodzi - o koszty twoje poniesione w sprawie, o koszty dla
    strony przeciwnej wygrywającej, czy coś jeszcze innego?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-02-08 19:36:17
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej sprawy w Sądzie
    > Pracy?
    Życie, do mnie stszelali na terenie sądu, więc sam się namyśl.

    > 600 zł za napisanie pozwu,
    Idź do inspekcji pracy, tam na ścianie są wzory, a może i w internecie na
    stronie PIP znajdziesz, to nie jest trudne ja pisałam sama, i żaden adwokat
    się nie czepiał dobże było ( a było ze 4, więcej widziało i czytało jak
    myślę ze zrozumieniem), a to co było źle, to i tak żaden nie zwrucił na to
    uwagi (brak odrębnego wniosku formalnego o pszywrucenie terminu w sprawie
    korekty świadectwa pracy, ale w pozwie było by była korekta świadectwa, a
    pozew był bardzo mało po terminie). Nie wiedziałm jeszcze wtedy, że to się
    nazywa wniosek formalny i co to jest wniosek formalny.
    To że do mnie stszelano po iluś latah trwania sprawy dowodzi, że było dobże,
    że normalnie tej sprawy nie dało się pszegrać.

    > 400 zł za każdą rozprawę)jest szansa na wygranie takiej sprawy?
    jw.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a

  • 6. Data: 2014-02-10 08:21:04
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > Oceniając po pytaniu uznałbym, że nie ma szans samodzielnej wygranej.

    W Sądzie Pracy więc na pewno przeciwko pracodawcy. Pracodawca będzie miał
    dobrego adwokata, który wspólnie z Sędzią będzie stosował kruczki prawne.
    Twoje szanse są żadne. Jeżeli chcesz to koniecznie wygrać, weź kredyt,
    wynajmij dobrego adwokata i żądaj zwrotu jego kosztów w wyroku. Pamiętaj że
    sprawa nie zakończy się w pierwszym postępowaniu i będzie apelacja.

    pozdr

  • 7. Data: 2014-02-11 12:36:55
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > wynajmij dobrego adwokata i żądaj zwrotu jego kosztów w wyroku. Pamiętaj
    > że sprawa nie zakończy się w pierwszym postępowaniu i będzie apelacja.

    Pod warunkiem, że zasądzone koszty zastępstwa procesowego nie przewyższą
    kosztów wynajęcia adwokata.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2014-02-16 20:26:25
    Temat: Re: koszty s??????
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Danusia napisał(a) :

    > W Sądzie Pracy więc na pewno przeciwko pracodawcy. Pracodawca będzie miał
    > dobrego adwokata, który wspólnie z Sędzią będzie stosował kruczki prawne.

    Mój pracodawca miał dobrego adwokata, który przybliżył jego
    przegraną :-)
    Nie, nie przekupiłem Sędziego. Tego adwokata też nie :-)

    > Twoje szanse są żadne.

    Z tym to różnie bywa.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600