  • 1. Data: 2014-02-07 22:36:56
    Temat: trzeba mieć pozwolenie na maczetę?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    http://www.tvn24.pl/krakow,50/stali-w-korku-puscily-
    im-nerwy-jeden-wyciagnal-grabie-drugi-maczete,380402
    .html

    wychodzi, że za posiadanie maczety grozi kara... wtf?

  • 2. Data: 2014-02-07 22:41:58
    Temat: Re: trzeba mieć pozwolenie na maczetę?
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.02.2014 22:36, PlaMa wrote:
    > http://www.tvn24.pl/krakow,50/stali-w-korku-puscily-
    im-nerwy-jeden-wyciagnal-grabie-drugi-maczete,380402
    .html

    > wychodzi, że za posiadanie maczety grozi kara... wtf?

    raczej za wymachiwanie niebezpiecznym narzedziem w kierunku innej osoby
    /nie wiemy co mowil, moze wykrzykiwal grozby/

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-02-07 23:35:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Feb 2014, hikikomorisan wrote:

    im-nerwy-jeden-wyciagnal-grabie-drugi-maczete,380402
    .html

    > raczej za wymachiwanie niebezpiecznym narzedziem w kierunku innej osoby /nie
    > wiemy co mowil, moze wykrzykiwal grozby/

    Znaczy albo redaktor przekręcił, albo strach się bać, bo powołuje się
    iż "informuje funkcjonariuszka".
    A co do meritum w czołówce szukania guglem (50a KW):
    http://rebelya.pl/forum/watek/70278/

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-02-09 07:41:30
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > A co do meritum w czołówce szukania guglem (50a KW):
    > http://rebelya.pl/forum/watek/70278/

    czyli zgodnie z teorią jak wyciągnę wierną kopię z plastiku noża maczety
    kija bejsbolowego to nic mi nie zrobią :P?

    a co z wierną kopią pistoletu?

  • 5. Data: 2014-02-09 09:50:03
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.02.2014 07:41, fifak wrote:

    > czyli zgodnie z teorią jak wyciągnę wierną kopię z plastiku noża maczety
    > kija bejsbolowego to nic mi nie zrobią :P?
    >
    > a co z wierną kopią pistoletu?

    tez nic ci nie zrobia, chyba, ze kopia bedzie zbyt wierna a ty bedziesz
    celowal po ludziach ;D

  • 6. Data: 2014-02-10 08:03:44
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > tez nic ci nie zrobia, chyba, ze kopia bedzie zbyt wierna a ty bedziesz
    > celowal po ludziach ;D

    Za M16 z drukarki 3D też?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 7. Data: 2014-02-10 09:38:50
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.02.2014 08:03, WOJO wrote:

    > Za M16 z drukarki 3D też?
    > :)

    a czemu mialaby byc jakas roznica?

  • 8. Data: 2014-02-10 10:10:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:
    > http://www.tvn24.pl/krakow,50/stali-w-korku-puscily-
    im-nerwy-jeden-wyciagnal-grabie-drugi-maczete,380402
    .html

    > wychodzi, że za posiadanie maczety grozi kara... wtf?

    no i ma przewalone a mógł wyjąć kawałek rurki stalowej czarenj 6/4"
    zakończonej mufą ocynkowaną i by nie miał problemów.

  • 9. Data: 2014-02-10 13:57:55
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    >a czemu mialaby byc jakas roznica?
    Domyśl się.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-02-10 14:02:06
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.02.2014 13:57, WOJO wrote:
    > Domyśl się.
    > :)
    Czego mam sie domyslic?
    Ze jak zaczniesz udawac, ze polujesz na ludzi z dokladna replika broni
    to nie zareaguja tak jakbys mial bron?