    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 11 Feb 2014 23:43:04 -0800 (PST)
    Subject: Re: Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
    From: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 17:53:01 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tvn24-w-celi-mariusza
    -trynkiewicza-znaleziono-dziecieca-pornografie/czdyr

    > "W celi osadzonego Mariusza Trynkiewicza znaleziono dziecięcą pornografię. Zakład
    karny w Rzeszowie zawiadomił o tym prokuraturę - poinformował TVN24. W związku z tym
    zawiadomieniem złożono także wniosek o areszt. Zdjęcia znaleziono w dniach 8-10
    lutego. Były to także rysunki oraz fotomontaże. Małoletni znajdują się w wyzywających
    pozach. Dodatkowo w celi znaleziono przedmioty wyglądające na szczątki ludzkie (m.in.
    zęby)."

    > Patrzcie jaki z niego spryciarz. Od 25 lat pewnie z 5 razy dziennie codziennie
    przetrząsali mu celę, a tu szczęśliwym zbiegiem okoliczności akurat ostatniego dnia
    pobytu w więzieniu wypłynęły na wierzch takie rarytasy. Prawda że dobrze schował?
    Może za godzinę jeszcze się dowiemy, że kogoś zaciukał w tej celi (stąd te zęby), a
    może przytaszczył tam 25 lat temu jedną ze swoich ofiar i klawisze dopiero teraz się
    skapnęli :)

    > Nie żebym bronił Trynkiewicza, ale takie podpuchy tuż przed końcem wyroku są po
    prostu żenujące. Jeszcze mają kilkanaście godzin, niech podrzucą mu dragi. Pozostaje
    tylko się zastanowić co mogą "znaleźć" u każdego z nas, kiedy zajdzie "uzasadniona
    potrzeba" i jak łatwo będzie to spreparować.

    > Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z filmu "Kingsajz"
    - "z was to dupy, a nie prowokatorzy".

    To pokazuje również poziom naszego dziennikarstwa
    bo ja natychmiast uparcie chciałabym się dowiedzieć
    czy na fotkach są odciski palców Trynkiewicza.

    To naprawdę jest niebezpieczne jeśli państwo nadal stosuje
    metody komunistyczne. Nawet gdyby to był fakt medialny
    to też świadczy o tym, że nadal mamy władzę komunistyczną
    pozwalającą mediom na komunistyczne działania.

    W tej sprawie interesuje mnie taki, denny moim zdaniem, formalizm.
    Skoro można było zamienić wyrok śmierci na 25 lat to czy w uzasadnionym
    przypadku można tę karę znów zmienić na dożywocie bo te 25 lat
    nie zmieniło nic w Trynkiewiczu.

    Andrzej.