  • 1. Data: 2014-02-10 17:53:01
    Temat: Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tvn24-w-celi-mariusza
    -trynkiewicza-znaleziono-dziecieca-pornografie/czdyr

    "W celi osadzonego Mariusza Trynkiewicza znaleziono dziecięcą pornografię. Zakład
    karny w Rzeszowie zawiadomił o tym prokuraturę - poinformował TVN24. W związku z tym
    zawiadomieniem złożono także wniosek o areszt. Zdjęcia znaleziono w dniach 8-10
    lutego. Były to także rysunki oraz fotomontaże. Małoletni znajdują się w wyzywających
    pozach. Dodatkowo w celi znaleziono przedmioty wyglądające na szczątki ludzkie (m.in.
    zęby)."

    Patrzcie jaki z niego spryciarz. Od 25 lat pewnie z 5 razy dziennie codziennie
    przetrząsali mu celę, a tu szczęśliwym zbiegiem okoliczności akurat ostatniego dnia
    pobytu w więzieniu wypłynęły na wierzch takie rarytasy. Prawda że dobrze schował?
    Może za godzinę jeszcze się dowiemy, że kogoś zaciukał w tej celi (stąd te zęby), a
    może przytaszczył tam 25 lat temu jedną ze swoich ofiar i klawisze dopiero teraz się
    skapnęli :)

    Nie żebym bronił Trynkiewicza, ale takie podpuchy tuż przed końcem wyroku są po
    prostu żenujące. Jeszcze mają kilkanaście godzin, niech podrzucą mu dragi. Pozostaje
    tylko się zastanowić co mogą "znaleźć" u każdego z nas, kiedy zajdzie "uzasadniona
    potrzeba" i jak łatwo będzie to spreparować.

    Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z filmu "Kingsajz" -
    "z was to dupy, a nie prowokatorzy".

  • 2. Data: 2014-02-10 18:17:04
    Temat: Re: Trynkiewicz wychodzi, czas na prowokacje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

> [...]
    > jeszcze się dowiemy, że kogoś zaciukał w tej celi (stąd te zęby), a
    > może przytaszczył tam 25 lat temu jedną ze swoich ofiar i klawisze

    Od razu powiedz 20 razy...
    Za duzo sie filmów naoglądałes.

> [...]
    > podrzucą mu dragi. Pozostaje tylko się zastanowić co mogą "znaleźć" u
    > każdego z nas, kiedy zajdzie "uzasadniona potrzeba" i jak łatwo będzie

    Raczej dotychczas sie nie czepiano.

    > Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z
    > filmu "Kingsajz" - "z was to dupy, a nie prowokatorzy".

    No własnie.
    Kto by ryzykował taką prowokację? Zbyt grube nici...

  • 3. Data: 2014-02-10 18:34:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-10 17:53, Piotrek pisze:

> [...]
    tylko się zastanowić co mogą "znaleźć" u każdego z nas, kiedy zajdzie "uzasadniona
    potrzeba" i jak łatwo będzie to spreparować.

    Około miesiąc temu w TV Tusk obiecał, że Trynkiewicz NIE WYJDZIE NA
    WOLNOŚĆ. Obiecał!! Mówił to jak oczywistą oczywistość. Widocznie
    wiedział coś więcej niż inni.

  • 4. Data: 2014-02-10 19:16:02
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

> [...]
    potrzeba" i jak łatwo będzie to spreparować.

    > Klawiszom, którzy zmontowali akurat tę podpuchę, dedykuję cytat z filmu "Kingsajz"

    Zgadzam się. Śmierdzi na kilometr. Jako niebezpieczny z pewnością miał
    regularnie przeszukiwaną celę, a teraz co? EUREKA znaleźliśmy akurat na
    dzień przed wyjściem "klaser", w którym Trynkiewicz umieszczał swoje
    rysunki o charakterze pornografii dziecięcej?!
    Wcześniej nikt nie zauważył klasera? To co, we własnej dupie go trzymał?

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-02-10 19:47:00
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 19:16:02 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:

> [...]
    >
    > rysunki o charakterze pornografii dziecięcej?!
    >
    > Wcześniej nikt nie zauważył klasera? To co, we własnej dupie go trzymał?

    A te szczątki zwłok to będzie ciężki orzech do zgryzienia... dla autorów tej
    bajeczki. Jak już się popuszcza wodze fantazji, trzeba to robić z umiarem - tak, żeby
    nie odnieść efektu odwrotnego do zamierzonego. Zachodzę w głowę jak władze więzienia
    zamierzają wytłumaczyć obecność w celi tych mocno już zleżałych resztek czyjegoś
    ciała i ich przeoczenie przy rutynowych inspekcjach przez tyle lat. Na bank
    Trynkiewicz zagryzł któregoś strażnika, tylko jak go potem tyle czasu utrzymał pod
    pryczą, że nikt niczego nie zauważył/wywąchał? Musiał go chyba bardzo szybko
    skonsumować.

  • 6. Data: 2014-02-10 19:48:49
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 18:34:06 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    >

    > Około miesiąc temu w TV Tusk obiecał, że Trynkiewicz NIE WYJDZIE NA
    >
    > WOLNOŚĆ. Obiecał!! Mówił to jak oczywistą oczywistość. Widocznie

    A kto wie? Ostatnia noc w więzieniu, ostatnia szansa dla seryjnego samobójcy.

  • 7. Data: 2014-02-10 20:13:17
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-10 19:47, Piotrek pisze:

> [...]
    pryczą, że nikt niczego nie zauważył/wywąchał? Musiał go chyba bardzo szybko

    LOL. Pewno znaleźli jakieś wybite zęby kolesia spod celi albo stare
    które Trynkiewiczowi wypadły.

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2014-02-10 20:18:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > rysunki o charakterze pornografii dziecięcej?!
    > Wcześniej nikt nie zauważył klasera? To co, we własnej dupie go trzymał?

    Taki klaser przeszkadza w wypuszczeniu ?

  • 9. Data: 2014-02-10 21:24:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Kto by ryzykował taką prowokację? Zbyt grube nici...

    Well, JKM mawia, ze mysli jakies 5% spoleczenstwa. Ja nie jestem az
    takim optymista. Nie takie naciagane bajki ludzie "kupowali". Zbliza sie
    seria wyborow (do PE, prezydenckie, samorzadowe) zobaczysz w jakie
    idiotyzmy ludzie sa w stanie uwierzyc.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2014-02-10 21:35:58
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-10 20:18, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl>

    > Taki klaser przeszkadza w wypuszczeniu ?

    Po pierwsze - posiadanie pornografii dziecięcej jest karalne (o ile to
    co znaleźli da się w ogóle zaliczyć do tej kategorii), po drugie - bez
    wątpienia ma pomóc w osadzeniu w zamkniętym ośrodku, po trzecie jako
    podkładka pod ewentualne zażalenie na postanowienie sądu

    --
    Sonn