eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar wysłany za granicę i jego zwrot › Towar wysłany za granicę i jego zwrot
  • X-Received: by 10.157.94.7 with SMTP id d7mr1263243oti.8.1511558660065; Fri, 24 Nov
    2017 13:24:20 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.94.7 with SMTP id d7mr1263243oti.8.1511558660065; Fri, 24 Nov
    2017 13:24:20 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!d140no5
    611598itd.0!news-out.google.com!193ni1072iti.0!nntp.google.com!d140no5611595itd
    .0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 24 Nov 2017 13:24:19 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
    posting-host=2a01:118f:315:9e00:98a2:b34b:207f:1654;
    posting-account=Rm4vkgoAAACifos2ZkpPhQB_GJVuNlZd
    NNTP-Posting-Host: 2a01:118f:315:9e00:98a2:b34b:207f:1654
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Towar wysłany za granicę i jego zwrot
    From: asuszek <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 24 Nov 2017 21:24:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 28
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:766532
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Klient zamówił filtry co centrali wentylacyjnej (jesteśmy producentem), jako osoba
    fizyczna. Zgodziliśmy się wysłać towar za granicę do Szkocji, w momencie wysyłki
    zrobiliśmy dokumentację zdjęciową wysyłanego towaru. Klient przed ostatecznym
    zamówieniem otrzymał 3 propozycje wysyłki towaru - wybrał najtańszą nieubezpieczoną.
    Przesyłka do niego dotarła, nie wiem czy ważne ale po dwóch dniach od odebrania
    przesyłki przesłał nam dokumentację zdjęciową, że filtry są uszkodzone (wygląda to
    tak jakby włóknina była pocięta nożem), ponad to wysłane filtry wg tego Pana nie
    zgadzają się z wymiarami zamówionymi (różnica 1 mm i 3 mm na wymiarach), tutaj
    przyznajemy się że do takiej sytuacji mogło dojść, jednak mamy na stanie oryginalny
    filtr kupiony od producenta i właśnie wymiary się różnią (nie są identyczne jak
    podany wymiar - odchyłka w mm). Juz zwróciliśmy się do producenta czy w tym zakresie
    istnieje norma dopuszczajaca odchyłki. Jednak klient żąda podstawienia kuriera do
    Szkocji, żeby odebrał te filtry i zwrotu pierwotnej wpłaty za towar i przesyłkę. Czy
    mamy obowiązek tego kuriera "podstawić" na swój koszt? Ponad to jeżeli tylko byłby to
    produkt zwrócony bez tych pocięć to on nadawałby się do dalszej odsprzedaży (gdyż
    sprzedajemy od 3 lat tak wykonywane filtry i nie było do tej pory
    reklamacji/odstąpienia od umowy w tej kwestii) a tak dostaniemy produkt uszkodzony.
    Klient jest bardzo problematyczny zaczynając od wyzywania od idiotów poprzez
    straszeniem sądem. Prosiłabym o pomoc w tym zakresie. Z góry dziękuję za pomoc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1