eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar wysłany za granicę i jego zwrot › Re: Towar wysłany za granicę i jego zwrot
  • Data: 2017-11-25 01:19:53
    Temat: Re: Towar wysłany za granicę i jego zwrot
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 24-11-17 o 23:59, asuszek pisze:
    > Jeszcze dodam, że Pan jest Polakiem i w mailu "reklamacyjnym" od razu
    > zaznaczył, że przesyłka (opakowanie) nie było uszkodzone (gdyż
    > wiedział że wybrał przesyłkę nie ubezpieczoną), więc tak jakby celowo
    > wysłaliśmy mu pocięte filtry, możemy powoływać się na naszą
    > dokumentację zdjęciową że jednak produkty "wyszły" od nas w całości w
    > stanie dobrym?
    >

    Ciężar dowodu spoczywa na stronie, która się na dowód powołuje. Zatem to
    szkot musi dowieść, że do paczki włożyliście pocięte filtry, anie Wy, ze
    były niepocięte.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1