  • 151. Data: 2003-12-06 17:16:36
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > co na to powie wykrywacz klamstw?

    Nic, nie mam obowiązku poddania się badaniu.

  • 152. Data: 2003-12-06 17:37:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wiem, że nie jest to proste. Przynajmniej w przypadku użytkownika
    domowego.
    > Łatwiej jest w przypadku firm.

    W wypadku firmy sprawa z reguły jest jasna, bo w razie wątpliwości chwyta
    właściciel albo zarząd.

    > Tak. Nie jest dowodem na to, że dana osoba używała komputera. Jest
    dowodem
    > na to, że komputer jest używany.Każdy przedmiot ma swojego właściciela.
    > Problemem może być jego ustalenie. Nie rozstrzygniemy tego tutaj.Być
    może w
    > ciągu najbliższych kilku lat pojawi się rozwiązanie tego problemu.IMHO
    > właścicielem sprzętu jest właściciel/najemca lokalu.Chyba, że przedstawi
    > dowody, że jest inaczej.W przypadku osób nieletnich za ich działanie
    > odpowiadają rodzice.

    Odpowiadają ewentualnie cywilnie. Karnej odpowiedzialności im nie
    przypiszesz. Po za tym twierdzenie, że komputer jest własnością najemcy
    moim zdaniem w sądzie się nie ostanie.

  • 153. Data: 2003-12-06 17:39:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wszystkie zabezpieczenia można obejść. Być może w Polsce nie ma
    odpowiednich
    > fachowców i chęci do bawienia się programem wybitnie niszowym, na
    dodatek
    > przeznaczonym tylko i wyłącznie na rynek polski.

    Pewnie masz rację, ale jakim kosztem? Obejdź zabezpieczenie PGP. Podobno
    się to komuś udało. Jeden plik rozszyfrował po 10 latach starań.

  • 154. Data: 2003-12-06 17:42:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pewnie znowu mi się dostanie, ale ja bardzo ostrożnie podchodzę do tych
    programów, które wymagają rejestracji przez sieć. Niestety część z nich
    jest koniem trojańskim. Może stąd niechęć niektórych do rejestracji?

  • 155. Data: 2003-12-06 17:46:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Serio? Nie znam sie za dobrze na daktyloskopii, ale czy jakis technik
    > kryminalny z dlugim stazem by sobie z tym na spokojnie i przy bardziej
    > wnikliwym podejsciu nie poradzil? A mozna jeszcze w koncu siegnac po
    > bardziej skomplikowane metody bo i naskorek sie zluszcza i inne cuda
    > zostaja. Armata na wrobla, ale dyskusja tez w sumie troche akademicka...

    Ewentualnie można zabezpieczyć jałowym gazikiem na DNA. Ale to tylko
    dowodzi faktu kontaktu z klawiaturą, a nie używania konkretnego programu.

    > No przyznam ze sie dziwie, bo wychodzi mi ze tym sposobem to nikogo np.
    za
    > paserstwo, w tym to rzeczywiste, a nie komputerowe, nie powinno sie
    dawac
    > skazac. Zawsze mozna powiedziec cos w proponowanym przez Ciebie stylu,
    ze
    > nie wiadomo kto to tu przyniosl a pomieszczenie odwiedza n osób.

    I tak, i nie. Czasem tak właśnie jest. Po za tym kradziony samochód rzuca
    się w oczy. Jak ktoś coś zainstaluje w komputerze, to dokąd go nie włączę,
    to w ogóle nie zobaczę.

  • 156. Data: 2003-12-06 21:16:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqsdc3$i4e$2@inews.gazeta.pl

    > Przestań już człowieku bredzić o kradzieży bo ośmieszasz tylko sprawę,
    > w której występujesz. Chyba, że o to Ci chodzi?
    > Arek

    A jak nie to co, teraz spelnisz grozby telefoniczne ktore mu skladales?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 157. Data: 2003-12-08 02:13:41
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_WON.com>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hahah wybacz nie powiem, bo wtedy się przed tym zabezpieczycie.
    > Powiem tylko tyle, Windows wysyła znacznie więcej niż się przyznaje.

    Hmm... I to już jest legalne? Kali ukraść krowy - dobry uczynek?

  • 158. Data: 2003-12-08 02:19:27
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_WON.com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > a...@e...net news:bqltbe$kha$1@inews.gazeta.pl

    > O heh, Motto - arni do Ciebie *tez* dzwonil? Czy on juz dzwonil do
    > wszystkich uzytkownikow NEWS ktorzy smieli sie z nim nie zgodzic?

    Do mnie nie dzwonił :-(

    Czuję się pokrzywdzony.

    Obiecał też dać mi w mordę po tym, jak go nazwałem trollem, i też nie mogę
    się doczekać...

    Niesłowny ten nasz buzdygan, oj niesłowny...

    ;)

  • 159. Data: 2003-12-08 02:27:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Niesłowny ten nasz buzdygan, oj niesłowny...

    Nie podałes mi chojraku adresu.
    Podaj, a przekonasz się, że dotrzymuję obietnic.

    Zdrówka
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 160. Data: 2003-12-08 03:16:12
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Arek wrote:
    > Andrzej Lawa rzecze:
    >
    > Nie podałes mi chojraku adresu.
    > Podaj, a przekonasz się, że dotrzymuję obietnic.

    A przeciez, dla takiego miszcza trolli, odnalezienie adresu powinno byc
    jak przegryzienie monolitu granitowego na sniadanie ;)

    Marek