    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Mon, 8 Dec 2003 07:47:24 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_WON.com> napisał w
    wiadomości news:br0n4d$dl0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... I to już jest legalne? Kali ukraść krowy - dobry uczynek?

    A dodam do tego jeszcze, że ostatnio chciałem zakupić legalnie
    oprogramowanie Microsoftu z ich oficjalnej strony. Możecie sprawdzić
    Microsoft Money 2004. Ściągnąć triala można. Widzę, że można kupić za coś ok
    30 USD legalnie to oprogramownie. Jak przyszło co do czego to się okazało,
    że to tylko oferta na USA. To napisałem do polskiej oficjalnej strony
    Microsoftu na adres podawany w Kontaktach, że chcę to kupić, niech mi tylko
    powiedzą jak.

    Hehe... Jak sądzicie? Czy ktoś pofatygował się żeby odpowiedzieć? Mają w
    dupie użytkowników. Pewnie nawet nie czytają maili. Gotowy byłem dać im te
    30$ za klucz do oprogramowania. Hehe...Gdzieżby tam, komu zależy tam na
    kliencie. Ale do chaty to chętnie mi wejdą sprawdzić co mam.