    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Mon, 8 Dec 2003 08:01:15 +0100

    news:bqtj1g$q8q$10@news.onet.pl...
    > I tak, i nie. Czasem tak właśnie jest. Po za tym kradziony samochód rzuca
    > się w oczy. Jak ktoś coś zainstaluje w komputerze, to dokąd go nie włączę,
    > to w ogóle nie zobaczę.

    Wczoraj byłem na giełdzie komputerowej. W dziale "oprogramowanie" :) było
    jedno stoisko. Wpadli chłopaki w cywilu i zgarnęli sprzedającego. Co prawda
    nie wiedzieli czy to sprzedający bo powiedział, że to nie jego :) Zakuli go
    w kajdanki. Dodać należy, że byli straszliwie aroganccy. Stało tam kilka
    osób. Oni rzucili "koniec kupowani, czego tu chcecie?". Ja odpowiedziałem "a
    co to was obchodzi?". Zaczął mnie straszyć, że mnie wylegitymuje (proszę
    bardzo). Potem jeden siłą wypchnąl mnie z sali bo przeszkadzałem mu "w
    zabezpieczaniu miejsca przestępstwa" potem nie chciał się wylegitymować.

    Ot, tak to wygląda w naszej rzeczywistości. Miałem wrażenie, że chcą mnie
    pobić. Zastanowiłem się nawet czy aby to policja, bo do teraz nie mam
    pewności czy to jakas mafia nie byla, skoro nie chcial podac numeru
    sluzbowego.