  • 1. Data: 2008-06-08 12:59:47
    Temat: Testament, otwarcie spadku - kilka pytan
    Od: "guru" <s...@s...spam>

    Witam.

    Mam pytanie dotyczace testamentu i otwarcia spadku. Niedawno zmarl moj tata
    i zostawil testament zwykly. Jest on w zamknietej kopercie opatrzonej
    napisem "Testament". Czy przed zlozeniem wniosku o otwarcie spadku, mozemy
    otworzyc koperte, aby zapoznac sie z trescia testamentu. Z tego co sie
    dowiedzialem, wniosek o otwarcie spadku sklada jeden ze spadkobiercow,
    podajac dane pozostalych. Wnioskuje z tego, ze najpierw powinnismy sie
    zapoznac z trescia testamentu, zeby ustalic spadkobiercow. Prosze o
    potwierdzenie.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Pawel

  • 2. Data: 2008-06-08 16:57:48
    Temat: Re: Testament, otwarcie spadku - kilka pytan
    Od: "patyk" <p...@N...gazeta.pl>

    guru <s...@s...spam> napisał(a):

> [...]
    > podajac dane pozostalych. Wnioskuje z tego, ze najpierw powinnismy sie
    > zapoznac z trescia testamentu, zeby ustalic spadkobiercow. Prosze o

    jest tak jak napisales
    mozecie zapoznac sie z trescia testamentu
    a do sadu zlozyc wniosek o stwierdzenie nabycia spadku na podstawie testamentu
    holograficznego -
    gdzie uczestnikami musza byc spadkobiercy ustawowi i testamentowi

    pozdr.