  • 1. Data: 2008-06-08 07:15:58
    Temat: szukam prawnika
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Szukam prawnika do sprawy o zniesławienie/oszczerstwo. Więcej info na priv.

  • 2. Data: 2008-06-08 09:38:09
    Temat: Re: szukam prawnika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > Szukam prawnika do sprawy o zniesławienie/oszczerstwo. Więcej info na
    > priv.

    Pomijając fakt, że tu raczej adwokaci czy radcy prawni, to sporadycznie
    zaglądają, to w tego typu ogłoszeniu pasowało by podać chociaż miasto. Niby
    "nadajesz" z Wałbrzycha - Pieezyce, ale sprawa niekoniecznie musi tego
    miejsca dotyczyć.

  • 3. Data: 2008-06-09 18:09:15
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 8 Jun 2008 09:15:58 +0200, bbl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Szukam prawnika do sprawy o zniesławienie/oszczerstwo. Więcej info na priv.

    Nie wiem czy to aktualne, ale przy wydziałach prawa uczelni wyższych jest
    coś takiego, że przyszli prawnicy pod czujnym okiem profesorów udzielają
    profesjonalnych tanich porad prawnych.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Mały parking dla rowerów: http://tiny.pl/nvbj