  • 1. Data: 2008-06-08 08:36:33
    Temat: darowizna a współmażonek
    Od: Tomasz <b...@n...lubie.2342355.pl>

    Witam, moja tesciowa wlasnie wykupuje mieszkanie społdzielcze na własność
    a nastęnie chce je podarowac corce. Czy przy przekazywaniu darowinzy
    bedzie potrzebna zgoda jej męża? Ona wykupuje tylko na siebie, czyli
    bedzie wpisana jaka właścicielka a on nie.

  • 2. Data: 2008-06-08 08:37:53
    Temat: Re: darowizna a współmażonek
    Od: Tomasz <b...@n...lubie.2342355.pl>

    chcialem jeszcze dodac, ze obecnie ona jak i jej mąż nie mieszkaja w tym
    mieszkaniu. Corka natomiast tak.

  • 3. Data: 2008-06-08 15:34:55
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Tomasz pisze:

> [...]
    > darowinzy bedzie potrzebna zgoda jej męża? Ona wykupuje tylko na siebie,
    > czyli bedzie wpisana jaka właścicielka a on nie.

    jezeli mieszkanie bedzie tylko na nia to nie.