  • 11. Data: 2005-11-02 06:26:10
    Temat: Re: Termin odpowiedzi
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Nixe napisał(a):
    > No dobrze, ale to ustawa dotycząca tylko i wyłącznie usług
    > telekomunikacyjnych, a nie wszystkich innych usług i branż.
    > A pytanie autora wątku brzmiało:
    > "Czy jest jakoś prawnie określony termin odpowiedzi na pismo skierowane
    > do jakiejś firmy"

    przeczytaj wszystkie pytania, szczególnie to, na które odpowiedziałeś

    KG

  • 12. Data: 2005-11-02 16:24:25
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dk9m5c$r6k$1@inews.gazeta.pl>
    kam <#k...@w...pl#> pisze:

    > przeczytaj wszystkie pytania, szczególnie to, na które odpowiedziałeś.

    No i?
    Bo jakoś mnie nie oświeciło.
    A odpowiadałam po prostu na post pytającego.

    --
    PozdrawiaM

  • 13. Data: 2005-11-02 20:33:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    > W wiadomości <news:dk9m5c$r6k$1@inews.gazeta.pl>
    > No i?
    > Bo jakoś mnie nie oświeciło.
    > A odpowiadałam po prostu na post pytającego.

    Naprawdę nie rozumiesz? Odpowiedziałeś na pytanie autora
    wątku (zadane przy okazji), dotyczące firm telekomunikacyjnych.

    Zresztą zobacz sam, co zostawiłeś i na co odpowiedziałeś:

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 14. Data: 2005-11-02 20:52:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Nixe napisał(a):
    > No i?

    "A jeszcze przy okazji, jak to jest z firmami telekomunikacyjnymi? wiem,
    że jak firma nie odpowie po jakimś okresie czasu na reklamację to uznaje
    się ją za pozytywnie rozpatrzoną. Jaki to okres czasu? "

    > Bo jakoś mnie nie oświeciło.
    > A odpowiadałam po prostu na post pytającego.

    KG

  • 15. Data: 2005-11-02 21:55:46
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dkb7t2$pb1$1@inews.gazeta.pl>
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> pisze:

    > Naprawdę nie rozumiesz? Odpowiedziałeś na pytanie autora
    > wątku (zadane przy okazji), dotyczące firm telekomunikacyjnych.
    > Zresztą zobacz sam, co zostawiłeś i na co odpowiedziałeś:

    Zostawił_A_m ten fragment, bo tak mi się zupełnie przypadkowo przycięło
    (szczerze mówiąc dopiero teraz to zauważyłam)
    Ale odpowiadałam ogólnie na cały post, bez wyszczególniania o jakie firmy mi
    chodzi.
    Zresztą nawet w kolejnym poście zadałam pytanie, czy ustawa ta dotyczy
    innych branż.

    --
    PozdrawiaM

  • 16. Data: 2005-11-02 23:08:18
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W wiadomości <news:dkb7t2$pb1$1@inews.gazeta.pl>
    >
    > Zostawił_A_m

    Przepraszam, ale ani z Twojego nicka, ani z Twojego podpisu
    to nie wynika. :-) Ale faktycznie - z ostatniego postu,
    po jego dokładnym przeanalizowaniu - tak. Jeszcze raz sorry.

    > ten fragment, bo tak mi się zupełnie przypadkowo przycięło
    > (szczerze mówiąc dopiero teraz to zauważyłam)
    > Ale odpowiadałam ogólnie na cały post,

    W głowie u Ciebie nie siedzę, a szklaną kulę właśnie kilka dni
    temu oddałem do renowacji (a to pech!). A znajoma wróżka,
    która mogłaby pomóc, wyjechała na miesiąc w góry.

    > Zresztą nawet w kolejnym poście zadałam pytanie, czy ustawa ta dotyczy
    > innych branż.

    Naprawdę? Jakoś nie widzę.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 17. Data: 2005-11-02 23:15:33
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dkbgta$8os$1@inews.gazeta.pl>
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> pisze:

    > Przepraszam, ale ani z Twojego nicka, ani z Twojego podpisu
    > to nie wynika. :-) Ale faktycznie - z ostatniego postu,
    > po jego dokładnym przeanalizowaniu - tak. Jeszcze raz sorry.

    Nie ma problemu.

    > W głowie u Ciebie nie siedzę, a szklaną kulę właśnie kilka dni
    > temu oddałem do renowacji (a to pech!). A znajoma wróżka,
    > która mogłaby pomóc, wyjechała na miesiąc w góry.

    No to faktycznie miałeś prawo nie wiedzieć ;-)

    > Naprawdę? Jakoś nie widzę.

    <dk68au$23lh$1@news.mm.pl>
    "Jaka to ustawa? I czy dotyczy wszystkich firm bez wyjątku?

    W domyśle - "wszystkich firm (w znaczeniu: branż) bez wyjątku", a nie
    "wszystkich firm telekomunikacyjnych bez wyjątku"
    Ale faktycznie - czasem warto doprecyzować pytanie.

    --
    PozdrawiaM

  • 18. Data: 2005-11-02 23:49:38
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W wiadomości <news:dkbgta$8os$1@inews.gazeta.pl>
    > No to faktycznie miałeś prawo nie wiedzieć ;-)

    No, jakby nie było - jesteśmy na grupie o prawie ;-)

    > <dk68au$23lh$1@news.mm.pl>
    > "Jaka to ustawa? I czy dotyczy wszystkich firm bez wyjątku?

    A, o to Ci chodzi. No ale przecież Twoje pytanie było odpowiedzią
    na post Pawła Sakowskiego, w którym wskazał on link, z którego
    jasno wynikało, że chodzi o usługi telekomunikacyjne...

    > W domyśle - "wszystkich firm (w znaczeniu: branż) bez wyjątku", a nie
    > "wszystkich firm telekomunikacyjnych bez wyjątku"

    Chyba nie dogadam się z Tobą. ;)

    > Ale faktycznie - czasem warto doprecyzować pytanie.

    O, to dobry pomysł. Całym sercem popieram.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 19. Data: 2005-11-03 07:27:33
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dkbjau$ej9$1@inews.gazeta.pl>
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> pisze:

    > A, o to Ci chodzi. No ale przecież Twoje pytanie było odpowiedzią
    > na post Pawła Sakowskiego, w którym wskazał on link, z którego
    > jasno wynikało, że chodzi o usługi telekomunikacyjne...

    Nienienie. Paweł najpierw napisał, że istnieje (jakaś) ustawa.
    Ja nie wiedząc, jaka to ustawa, zadałam właśnie powyższe pytanie.
    A link podesłał dopiero później.

    > Chyba nie dogadam się z Tobą. ;)

    Spokojnie - wystarczy odrobina skupienia ;-)
    EOT?

    --
    PozdrawiaM

  • 20. Data: 2005-11-03 09:53:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Nixe wrote:
    > Nienienie. Paweł najpierw napisał, że istnieje (jakaś) ustawa.
    > Ja nie wiedząc, jaka to ustawa, zadałam właśnie powyższe pytanie.
    > A link podesłał dopiero później.

    Panie Marszałku, ja w trybie sprostowania ;)

    Pytanie było z 2005-11-01 00:11:22
    Linka podawałem w tym wątku dwa razy, pierwszy raz 2005-10-30 22:53:29
    A to że istnieje jakaś ustawa napisał niejaki PiotRek, nie ja

    > EOT?

    EOT.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>