  • 1. Data: 2005-10-30 10:55:21
    Temat: Podnajem?Wypowiedzenie
    Od: "MaD" <s...@w...pl>

    Podnajmowałem powierzchnie w lokalu użytkowym. Wczoraj dowiedziałem sie ze
    Najemca wypowiada mi umowę z powodu sporu miedzy firmami czyli miedzy mną i
    najemca. Czegoś takiego nie ma. Dziś dowiedziałem sie ze sa zmienione zamki
    i wychodzi na to ze ja swoje godziny pracy musze dostosować do najemcy
    godzin. Czyli tracę kasę. Jednym słowem do 30 Listopada mam opuścić lokal a
    od Dziś nie mam kluczy.

    Chce założyć sprawę do sadu. Umowa była zawarta miedzy firmami. Z jakiego
    artykułu mogę założyć sprawę?

  • 2. Data: 2005-10-30 17:47:05
    Temat: Re: Podnajem?Wypowiedzenie
    Od: "MaD" <s...@w...pl>

    Użytkownik "MaD" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opuścić lokal a od Dziś nie mam kluczy.
    >
    > Chce założyć sprawę do sadu. Umowa była zawarta miedzy firmami. Z jakiego

    czy moze mi ktos pomoc

  • 3. Data: 2005-10-31 10:26:24
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "MaD" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > od Dziś nie mam kluczy.
    >
    > Chce założyć sprawę do sadu. Umowa była zawarta miedzy firmami. Z jakiego

    powiedz cos wiecej o warunkach umowy.
    p.
    W,