  • 21. Data: 2005-11-03 14:04:20
    Temat: Re: Termin odpowiedzi
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dkce57$17e8$1@news.mm.pl...
    > W wiadomości <news:dkbjau$ej9$1@inews.gazeta.pl>
    > Spokojnie - wystarczy odrobina skupienia ;-)

    Obiecuję, że w przyszłości będę się bardziej starał. ;)

    > EOT?

    No raczej tak. :-)

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 22. Data: 2005-11-03 14:08:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Panie Marszałku, ja w trybie sprostowania ;)

    Jeżeli w trybie sprostowania, to bardzo proszę, panie Pośle. ;-)

    > A to że istnieje jakaś ustawa napisał niejaki PiotRek, nie ja

    Zgadza się. Chodziło o ustawę "Prawo telekomunikacyjne", a konkretnie
    o artykuł 106:

    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany
    do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
    2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
    w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja
    została uwzględniona.

    > EOT.

    Z mojej strony również.

    Pozdrawiam