  • 1. Data: 2009-08-11 05:45:09
    Temat: Telefon komórkowy i operator
    Od: asuszek <a...@g...com>

    Wczoraj otrzymałam kurierem telefon wraz z zneksem do umowy z sieci
    ERA. Telefon okazał się wadliwy nie działa w nim głośnik. Czy jedeynym
    moim wyjściem jest oddanie go do serwisu i czekanie na naprawę czy
    jest inne wyjście czy mogę żądać nowego telefonu? Proszę o poradę

  • 2. Data: 2009-08-11 11:24:13
    Temat: Re: Telefon komórkowy i operator
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "asuszek" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    masz 10 dni na rezygnacje bo umowe podpisales po za lokalem, pozniej zamow
    na nowo :)
    bedzie szybciej

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 3. Data: 2009-08-11 11:59:36
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > masz 10 dni na rezygnacje bo umowe podpisales po za lokalem, pozniej
    > zamow na nowo :)

    pod warunkiem, ze kupil jako konsument...

  • 4. Data: 2009-08-11 19:03:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > pod warunkiem, ze kupil jako konsument...

    ... i odda telefon w stanie nienaruszonym czyli ... sprawnym. ;)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-08-11 19:56:03
    Od: Michał michalpietkiewicz <m...@o...pl>

    On 11 Sie, 21:03, spp <s...@o...pl> wrote:

    > ... i odda telefon w stanie nienaruszonym czyli ... sprawnym. ;)
    >
    > --
    > spp

    po pierwsze:
    umowa zawarta nie poza lokalem ale na odleglosc - jest roznica
    po drugie:
    przedmiot oddaje w stanie nie nienaruszonym ale niezmienionym -
    rownież jest roznica
    :P
    pozdrawiam