  • 1. Data: 2009-08-10 18:41:14
    Temat: nielegalne mandaty
    Od: <d...@g...pl>

    Poniżej link do art:
    http://moto.onet.pl/1569799,1,piraci-drogowi-jednak-
    bezkarni,artykul.html?node=2

    W skrócie:
    "gowi mogą poczuć się bezkarni. Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego może
    zablokować ściąganie z kont niezapłaconych mandatów. Wszystko przez ochronę
    danych osobowych..."

    Ciekawe, ciekawe, szkoda, że nie wcześniej bo US już mi ściągnął z konta.
    A tak swoją drogą to US działa na podstawie jakiejś ustawy, a bank przecież
    nie udzie;la danych ze strachu przed US?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-08-10 20:15:20
    Temat: Re: nielegalne mandaty
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Sie, 20:41, <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > A tak swoją drogą to US działa na podstawie jakiejś ustawy, a bank przecież
    > nie udzie;la danych ze strachu przed US?

    Tylko zapomina sie o prostym fakcie, iz w wielu przypadkach numery
    naszych kont US zna "z urzedu" przy okazji rozliczen pdoatkowych i
    wcale nie musi pytac banku o nasze konta :P

  • 3. Data: 2009-08-10 21:03:35
    Od: JK <p...@g...pl>

    BK pisze:
    > Tylko zapomina sie o prostym fakcie, iz w wielu przypadkach numery
    > naszych kont US zna "z urzedu" przy okazji rozliczen pdoatkowych i
    > wcale nie musi pytac banku o nasze konta :P
    Hehe, właśnie dlatego wartość odżałować te 10 zł i nie wpisywać numerów
    kont na PIT'ach i dostawać zwrot podatku przekazem.

    J.K.

  • 4. Data: 2009-08-11 05:59:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 23:03:35 +0200, JK napisał(a):

    > Hehe, właśnie dlatego wartość odżałować te 10 zł i nie wpisywać numerów
    > kont na PIT'ach i dostawać zwrot podatku przekazem.

    albo miec oddzielne konto na takie rzeczy

    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-08-11 07:31:39
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 10 Sie, 20:41, <d...@g...pl> wrote:
> [...]

    naszych kont US zna "z urzedu" przy okazji rozliczen pdoatkowych i
    wcale nie musi pytac banku o nasze konta :P

    zna nasze konta jako organ podatkowy, czy może je wykorzystać jako organ
    egzekucyjny??