  • 31. Data: 2018-09-27 01:08:51
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-26 o 10:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > To dopiero jak sie z Watykanu wypiszemy i Kaczynski zostanie głową
    > kosciola.

    LOL, żeby on był chociaż trochę jak święty :-)

    --
    animka

  • 32. Data: 2018-09-27 02:33:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Resumując: rozwiązanie, jak każde inne. Na postanowienie zapewne służy
    > zażalenie do sądu, za to w wielu oczywistych przypadkach skróci to czas
    > postępowania.

    Może i tak, ale ogólny trend trochę niepokoi.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2018-09-27 06:32:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dostajesz wezwanie bez postanowienia o zwolnieniu, to dzwonisz i pytasz.

    Zabawny jesteś - dzwonisz i pytasz "przepraszam pana, czy chce mnie pan
    przypadkiem zrobić w chuja? Ależ skąd. A to dobrze"

    Shrek

  • 34. Data: 2018-09-27 06:35:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy Ty sobie wyobrażasz, że na przesłuchanie świadka przychodzi sąd i
    > osobiście rozważa, czy Cię zwolnić, czy nie z tajemnicy?

    Nie. A bo co?

    > Przecież
    > postanowienie musi zostać wydane i przesłane.

    Musi gdyż, albowiem ponieważ?

    Przyjdziesz na przesłuchanie, prok da ci postanowienie, możesz się
    odwołać... ale po przesłuchaniu.

    Shrek

  • 35. Data: 2018-09-27 06:43:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A ile takich postanowień zapada? Powiedzmy w skali całej Polski w roku?

    Ziobra, bo teraz nie mogą. Jak będą mogli, to będzie równie popularne
    jak kontrole osobiste prowadzone przez policjantów ("rozporządzenie nie
    mówi że trzeba podać prawdziwy powód").

    Powiem wprost - jeśli prawo nowe prawo wprowadzane przez pisiorów daje
    choćby teoretyczną możliwość popełnienia jakiegoś kurewstwa, to znaczy
    że właśnie taki jest cel tego prawa i pisiory to kurewstwo popełnią.
    Wielokrotnie dale tego dowód.

    Shrek

  • 36. Data: 2018-09-27 06:46:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2018 o 00:59, Kviat pisze:

    > No zaraz... rozmawiamy o zwolnieniu z tajemnicy adwokata, czy świadka
    > albo podejrzanego?

    Adwokata podejrzanego. Wstawka o stawianiu zarzutów świadkom dla ich
    dobra była, żeby pokazać czym nasza ziobrokuratura się wyróżnia.

    Shrek

  • 37. Data: 2018-09-27 07:05:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może i tak, ale ogólny trend trochę niepokoi.

    Niepokoić to może, jak nie wiesz czy coś się skończy dobrze czy źle. Tu
    akurat nie ma wątpliwości.

    Shrek

  • 38. Data: 2018-09-27 08:42:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Każdy dureń, jak np. ty, nierozerwalnie łączy poglądy z człowiekiem.
    > Dlatego, po ewentualnej zmianie władzy spodziewa się czystek (i nie
    > ważne akurat gdzie).

    NIe po każdej, ale po tej akurat byłyby wskazane, ze względu na
    wrzucanie wszęgdzie gdzie się da i upuchanie kolanem miernych ale
    wiernych aparatczyków...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2018-09-27 10:22:15
    Od: Kviat

    W dniu 2018-09-27 o 06:46, Shrek pisze:

    > Adwokata podejrzanego.

    Ale że ten adwokat jest podejrzany? ;)

    Przecież nie bez powodu ziobroprokurator będzie chciał go zwolnić z
    tajemnicy. Jakby adwokat nie miał nic do ukrycia, to po co prokurator
    miałby go zwalniać z tajemnicy?
    W ten sposób adwokat staje się podejrzanym... że coś ukrywa :)

    > Wstawka o stawianiu zarzutów świadkom dla ich
    > dobra była, żeby pokazać czym nasza ziobrokuratura się wyróżnia.

    :)

    Można sobie wyobrazić jak będzie wyglądała obrona podejrzanego i jego
    współpraca z adwokatem, jeżeli podejrzany będzie miał świadomość, że w
    każdej chwili ziobroprokurator może mieć kaprys zwolnienia jego adwokata
    z tajemnicy...

    A wierni będą mieli poważny dylemat podczas spowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2018-09-27 10:28:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-09-18 o 00:59, Kviat pisze:

    > No zaraz... rozmawiamy o zwolnieniu z tajemnicy adwokata, czy świadka
    > albo podejrzanego?

    Zakładam, że adwokat miaby być świadkiem. To Shrek, jak zwykle, od
    rzeczy wyskakuje z jakimś pomysłem z obcej planety, a nie ja. Od pewnego
    czasu uznaję, że należy jego wypowiedzi traktować, jak wypowiedzi
    normalnego człowieka, to facet sie socjalizuje i normalnieje.