  • 11. Data: 2003-11-30 10:30:17
    Temat: Re: Ta grupa to jedno wielkie gówno
    Od: Smithpl <s...@s...waw.pl>

    Marcin Wrzech wrote:

    > Mario wrote:
    >
    > [...]
    >
    > kretyn, niezaleznie od tego czy masz racje czy jej nie masz

    dlaczego ?
    fakt faktem ze na tej grupie w odpowiedziach sa glownie
    domysly ludzi slabo znajacych sie na prawie.

    a mysle ze ta grupa wlasnie po to jest aby pomagac za free,
    jezeli nie to po co istnieje ? Skoro mialbym placic to poszedlbym do
    renomowango prawnika

    Marcin

  • 12. Data: 2003-11-30 12:44:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zadając tu pytanie nie oczekujcie odpowiedzi od fachowców. Wypowiedzą
    > się tu tylko laicy, których poruszy problem. Nic z tego nie wyniknie. To
    > się ( grupa) nazywa prawo. Ale z prawem to nie jest nic związane. Tu
    > nikt prawem się nie podeprze. Po co to istnieje.

    To na nią pajacu nie pisuj! Mamy wolny kraj - ktos Ci ją kazał subskrybowac?

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2003-11-30 17:11:45
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl>

    > To na nią pajacu nie pisuj! Mamy wolny kraj - ktos Ci ją kazał
    subskrybowac?

    Tak grupa jest bardzo interesującym źródłem wiedzy, dla niektórych wytycza
    drogę postępowania, innym pomaga, mnie osobiście pomogła już kilka razy.
    Ma wiele zalet i wad innych grup dyskusyjnych, ale jedna wada wyróżnia tą
    grupę od innych.
    Nie spotkałem na innych grupach wypowiedzi "Wiesz ile mnie studia
    kosztowały", "nie powiem bo to nie jest płatna kancelaria" (ta druga
    wypowiedz nie jest dosłowna ale sens jest zachowany).
    Wiem że studia prawnicze są drogie i wymagają wiele poświęceń, ale po co
    taka osoba w ogóle pisze na darmową grupę takie wypowiedzi.
    Pozdrawiam

    Jakub P.

  • 14. Data: 2003-11-30 17:57:05
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Smithpl <s...@s...waw.pl> ihn
    news:bqcgrm$mbq$2@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > a mysle ze ta grupa wlasnie po to jest aby pomagac za free,
    > jezeli nie to po co istnieje?

    Poczytaj sobie opis grupy:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.soc.prawo

    > Skoro mialbym placic to poszedlbym do renomowango prawnika

    ???

    Czyli zamiast iść do lekarza, to napiszesz na pl.sci.medycyna?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 15. Data: 2003-11-30 21:46:18
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

> [...]
    > Wiem że studia prawnicze są drogie i wymagają wiele poświęceń, ale po co
    > taka osoba w ogóle pisze na darmową grupę takie wypowiedzi.

    Wydaje mi sie ze nie do konca zrozumiales idee wypowiedzi kolegi. Dla mnie
    sprawa tak, ze jeżeli ktoś chce wymagać, to niech płaci, natomiast za darmo,
    to moze najwyzej _prosic_ i liczyć ze ktos odpowie.

    Pozdrawiam
    Jarek

    PS. Popatrz na to tak - wracasz z imprezy, mozesz zadzwonic po kumpla, ktory
    jak bedzie mial czas, to Cie odbierze - ale jak nie ma czasu to nie masz
    chyba pretensji ze zajmowal sie swoimi sprawami. A jak dzwonisz po taxi -
    wtedy jestes Panisko, ino groszem musisz sypnac :-)

  • 16. Data: 2003-12-01 22:56:33
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl>

> [...]
    darmo,
    > to moze najwyzej _prosic_ i liczyć ze ktos odpowie.

    Jak najbardziej się z tobą zgadzam, na grupie się prosi a nie wymaga. Mam
    nadzieje że to dla wszystkich oczywiste. Możliwe że ktoś użył bezsensu trybu
    rozkazującego i za to powinien otrzymać reprymęde. Ale tekst "" na długo
    utkwił mi w głowie.

    Jakub P.

  • 17. Data: 2003-12-02 08:01:32
    Od: "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl>

    No dobra może macie rację. Przepraszam za ten osąd.