  • 1. Data: 2009-09-17 21:23:20
    Temat: [TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
    Od: "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Witam!

    Przed chwila skonczyl sie na TVP program pt. "Marsz wyzwolicieli" o
    udziale ZSRR w IIWS i pakcie Niemcy-ZSRR z 1939 roku, z udzialem m.in.
    Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 2. Data: 2009-09-18 07:59:12
    Temat: Re: Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
    Od: Zaszaflok <d...@g...com>

    Kilka dni film był dostępny jeszcze przed emisją w TVP w archiwum
    internetowym TVP jednak go zdjęli, mnie udało się tylko zrzucić
    ścieżkę dźwiękową.

  • 3. Data: 2009-09-18 09:25:50
    Temat: Re: [TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
    Od: b0cian <b...@w...pl>

    Rafał Wawrzycki pisze:
> [...]
    > udziale ZSRR w IIWS i pakcie Niemcy-ZSRR z 1939 roku, z udzialem m.in.
    > Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?

    http://www.tvp.pl/historia/rocznice-i-wydarzenia/ii-
    wojna-swiatowa/wideo/fakty/marsz-wyzwolicieli-film-d
    ok

  • 4. Data: 2009-09-18 10:38:22
    Od: "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 18 wrz 2009 w liœcie [news:h8vjmq$eq7$1@news.task.gda.pl]
    b0cian [b...@w...pl] napisał(a):

    > http://www.tvp.pl/historia/rocznice-i-wydarzenia/ii-
    wojna-swiatowa/
    > wideo/fakty/marsz-wyzwolicieli-film-dok

    Dzieki! Jeszcze trzeba to jakos zripowac...

  • 5. Data: 2009-09-18 10:58:14
    Temat: OT Re: [TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Rafał Wawrzycki pisze:
> [...]
    > udziale ZSRR w IIWS i pakcie Niemcy-ZSRR z 1939 roku, z udzialem m.in.
    > Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?

    Tak wlasciwie to czemu z prawa robi sie preg i co tam jeszcze?
    --
    mirror

  • 6. Data: 2009-09-18 12:16:31
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    bede mial wieczorem

    pIOTER

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390
    (20090902) __________

  • 7. Data: 2009-09-18 12:31:08
    Od: "awiesiek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    >
    > Przed chwila skonczyl sie na TVP program pt. "Marsz wyzwolicieli" o
    > udziale ZSRR w IIWS i pakcie Niemcy-ZSRR z 1939 roku, z udzialem m.in.
    > Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.
    >
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4435 (20090917) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Uszanowanie

    Podobno na torrentach leży pasujący plik 407125 KB.
    o nazwie marsz.wyzwolicieli.tvrip.xvid.pl

    --
    awiesiek

    4436 (20090918) __________

  • 8. Data: 2009-09-18 12:43:00
    Od: "Metys" <m...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > m.in.
    > Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?

    Nagral i wrzuci:
    screen http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8399cbed59
    34b635

    film