  • 1. Data: 2009-09-18 05:06:22
    Temat: reklamacja
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Witam,

    Wiem że ten temat był już wiele razy poruszany, ale chyba jakoś przeoczyłem
    interesującą mnie kwestię.

    Chodzi o sklep dla "intelygentnych" i ich zapis że oni działają tylko jako
    pośrednik w procesie reklamacji pomiędzy punktem serwisowym Gwaranta a
    klientem.
    i dalej
    że termin realizacji uprawnień gwarancyjnych ulega wydłużeniu o czas
    niezbędny do przewiezienia sprzętu do punktu Gwaranta i z powrotem.

    A moje pytanie jest czy to jest zgodne z prawem i czy jest jakiś max czas
    (poza 14dniowym na rozpatrzenie) na łączne załatwienie sprawy czyli
    rozpatrzenie i transport?
    Jeśli to ma znaczenie to sprzęt kupiłem bezpośrednio w MM i tamże złożyłem
    reklamację.
    Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się
    przygotować jak do nich pójdę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-18 05:40:37
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr pisze:

    > Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się
    > przygotować jak do nich pójdę.

    Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności z umową?

    --
    Liwiusz