  • 1. Data: 2009-09-17 18:46:06
    Temat: Wizyta incognito ważnych urzędników
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W temacie:
    http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=Wice
    premier+Iwanow&rpp=20

    Oczywiście Polska to otwarty kraj i nikt nie zabrania odwiedzania Polski (z
    nielicznymi wyjątkami), ale w związku z tym kilka pytań mam odnośnie
    wizyty:
    - ochroniarze zapewne byli uzbrojeni jak pod względem prawnym wygląda taki
    przewóz broni przez granicę (o ile ochrona to obywatele rosyjscy)?
    - czy kraj docelowy MUSI zostać poinformowany o prywatnych wizytach ważnych
    osób ? co na ten temat przepisy i umowy międzynarodowe ?

    A tak już refleksyjnie, to on i cała ekipa musieli posiadać wizy, więc
    paszporty przeszły przez ręce polskiego konsula, który zapewne zawiadomił
    Warszawę o takim aplikancie, bo nie wyobrażam sobie aby przeoczył.

    Ciekawe info w jednym z tych artykułów, że limuzyny były na rejestracjach
    WPR (Pruszków k/Warszawy).

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

  • 2. Data: 2009-09-17 18:58:38
    Temat: Re: Wizyta incognito ważnych urzędników
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> pisze:
> [...]
    > - ochroniarze zapewne byli uzbrojeni jak pod względem prawnym wygląda taki
    > przewóz broni przez granicę (o ile ochrona to obywatele rosyjscy)?

    Ochrona na papierach dyplomatycznych to skuteczne rozwiązanie w pełni
    akceptowane przez władze RP3 jak to udowodniła zorganizowana grupa
    dyplomatów Izraela (ochroniarze na papierach dyplomatycznych strzegący
    wycieczki młodzieży) która pobiła Włocha w Krakowie.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Zamek i klucz są dla człowieka uczciwego, nie dla złodzieja.

  • 3. Data: 2009-09-17 21:22:12
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wyskrobał(a):
> [...]
    > przeoczył.
    >
    > Ciekawe info w jednym z tych artykułów, że limuzyny były na
    > rejestracjach WPR (Pruszków k/Warszawy).

    Paszport dyplomatyczny, bagaż dyplomatyczny. Kraj docelowy nie musi być
    poiformowany o wizytach przedstawicieli władzy w celach prywatnych, ale
    dobrym zwyczajem jest mimo wszystko to zrobić. BTW, możliwe, że informacja
    do MSZ była wraz z prośbą o dyskrecję (choćby w kontekście ostatniej wizyty
    Putina).

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-09-18 10:24:09
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Broń pewnie nie podpada?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-09-18 12:12:05
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    ąćęłńóśźż wyskrobał(a):
    > Broń pewnie nie podpada?
    > JaC

    Dlaczego nie? Przewożenie broni nie jest zabronione przez prawo, ale podlega
    surowszym rygorom. Poza tym standardem jest, że delegacje z zagranicznymi
    "szychami" (głowa państwa, szef rządu) przyjeżdżają z własną ochroną, a ta
    ma ze sobą broń.

    --
    .B:artek.