  • 1. Data: 2004-02-16 16:41:14
    Temat: TPSA bojów c.d. - proszę o porade
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Witam!

    Jakiś czas temu pisałem o problemach z tpsa, wszystko znajduje
    się w wątku:
    http://www.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=U
    TF-8&th=d64d8c76376b2999&rnum=1

    W skrócie chodziło o to, że zamówiłem przeniesieni lini z starego lokalu
    do nowego mieszkania, za co zapłaciłem 30zł. Usługa nie została
    zrealizowana,
    telefonu w nowym mieszkaniu nie podłączyli, ale za to co miesiąc przysyłają
    fakturę z abonamentem do zapłaty.

    Dzwoniłem, interweniowałem, wysłałem kilka faksów - sprawa nie uległa
    zmianie, a raczej zmieniło się na gorzej: faktury nadal przychodzą,
    natomiast
    wierzytelności zostały przekazane firmie Intrum Justitia, która zaczęła mnie
    nękać żądaniami zapłaty. Boję się, że niedługo jakieś ukraińskie chłopy
    mi do domu wejdą i wyniosą co im się spodoba.

    Czas próśb minął. Zamierzam ostatni raz interweniować w tpsa a jak nie
    pomoże
    to wnieść sprawę do sądu. Zanim pójdę jednak
    do prawnika, chciałbym się dowiedzieć czy jest o co walczyć? Czy mogę
    żądać jakiegoś odszkodowania? Czym jeszcze straszyć tepsę, które
    konkretnie paragrafy mogły by podchodzić pod:

    - niewywiązanie się z umowy
    - nierozpatrzenie reklamacji
    - bezpodstawne przekazanie wierzytelności
    - stratę mojego czasu i zdrowia

    Podajcie proszę konkretne ustawy i artykuły.. I może jeszcze jakieś
    pomysły?

    --
    z pozdrowieniami
    Adam