  • 1. Data: 2004-02-16 16:26:06
    Temat: wydawanie kserokopii w Sądzie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Dziś Nastąpiło moje wielkie zdziwienie. W Sądzie Okręgowym w Warszawie I Wydział
    Cywilny odmówiono mojej znajomej Wykonania kserokopii koperty załączonej do akt
    sprawy. Ponoć takie zarządzenie wydał przewodniczący wydziału. Czy może ktoś mi
    wyjaśnić na jakiej podstawie? Co więcej nie wydano jej druku podania z odmową
    ani kserokopii jego stwierdzając że to zostaje jedynie w aktach.
    Ponoć innych części akt też nie kserują. Czy zetknął się ktoś z taką sytuacją?

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,