  • 31. Data: 2004-07-29 15:40:46
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > > pytanie kto byl tam pierwszy
    >

    > Pytanie bez znaczenia.

    akurat ma znaczenie...
    tak jakby mi sie zaraz sasiad wprowadzil razem ze swoimi zasadami.
    no coz... "Wysral bym sie na niego" : -)

    > Nie _tworzy_ problemów, w końcu sąd juz karał tego jegomościa, więc to nie
    > jest wyimaginowany /problem/ Magdy - tylko wykroczenie tego jegomościa.

    sad ukaral, a kto wniosek zlozyl? A kto doniosl?

    > Oczywiście że tak. W przeciwnym przypadku sąd by odrzucił pozew i oddalił
    > powództwo przeciwko jegomościowi.

    e tam..

    patrz na jej post ponizej, pisze ze miala by problem z namowieniem sasiadow
    by zaparkowali tak by on nie wiechal, mozna
    by sadzic po tyjm ze tylko jej to przeszkadza.

    P.

  • 32. Data: 2004-07-29 15:45:56
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > no coz moze nie jest to do konca legalen ale skuteczne, korzystaja z
    > tego min. rowerzysci do samochodow parkujacych na sciazkach
    > rowerowych. Wlac mu do otworow wentylacyjnych koci mocz - jak
    > przejdzie zapachem to nie tylko wymieni tapicerke ale rowniez sama
    > wemtylacje

    Albo kwas masłowy - jeszcze lepszy efekt.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl

  • 33. Data: 2004-07-29 15:52:26
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > malucha to moga 2 osoby przestawic, moj brat fajnie naprawial takiego,
    > na osiedlu przewracal go na bok :))

    650kg ? Kurde to niezły z niego byczek. Pewnie startuje w zawodach
    Strongmana :)
    Nawet dla 2 ludzi to niezły wysiłek, bo przypada na łebka po ok. 200 kg jak
    dźwigają razem z jednej strony.
    A nie sądzę, żeby ten niedobry sąsiad jeszcze miał tam choć jednego
    przyjaciela - no chyba, że takiego, który także z drugiej strony ciężarówkę
    stawia.

  • 34. Data: 2004-07-29 15:55:59
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Dnia 2004-07-29 15:21 +0200, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał :
    [ciach]
    > jest nioemozliwoscia by zebrala podpisy wszystkich mieszkancow.

    Idz sie utop. Pogoda dzis akurat.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

    "A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

  • 35. Data: 2004-07-29 16:19:49
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > dobry pomysł, skąd jesteś, jadę do Ciebie z piwem, aż mi się moedka
    > sama roześmiała

    Jestem ze świętego miasta :) , a metodę sam wypróbowałem - 100% skuteczna.
    Wkurzało mnię, że ludzie bezmyślnie stawiali auta pod moim oknem, gdzie pod
    tym oknem jest wywietrznik wentylacji oraz okienko pomnieszczenia - suterena
    (czy jak się to nazywa ?) - po prostu 2 poziomowe mieszkanie parter + niższa
    część, której podłoga znajduje się 1m poniżej chodnika. Czasami ktoś uderzał
    samochodem w ten wywietrznik łamiąc go lub okienko. W końcu zrobiłem z 3mm
    grubości blachy obudowę wywietrznika, a w okienku kratę. Niestety nie
    pomogło. Ponad to stawali w poprzek chodnika pod ścianą, a prostopadle do
    moich okien - 20-30cm od ściany. A przecież spokojnie można tam stanąć
    wzdłuż wjazdu na podwórze, zajmując kawałek chodnika i pozostawiając jeszcze
    ok. 3 metrów na przejście dla pieszych pod ścianą.
    Wkurzało mie to, bo zastawiali przejście, a ponadto bałem się, że w ten
    sposób ułatwia się obszczymurkom dostanie się do mojego mieszkania po tym
    samochodzie. Nie mówiąc o szkodach.
    Od czasu jak zacząłem sam w tym miejscu parkować wzdłuż ściany - 3 metry od
    niej, nikt już tam nie zastawia chodnika, chyba, że akurat mnie nie ma. Jak
    widzę taką sytuację, że ktoś w tym miejscu staje w poprzek, to ja stawiam
    auto na swoim miejscu zastawiając jednocześnie wyjazd. Oczywiście osoba ta
    ma możliwość wyjazdu, ale musi się trochę natrudzić, aby wyjechać, ponieważ
    pozostawiam jej ok. 30-40cm.
    Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że obok mamy duży parking, na którym
    zmieści się kilkadziesiąt samochodów, a ludziska i tak potrafią podjechać
    pod ścianę i zastawić przejście :)

  • 36. Data: 2004-07-29 16:23:52
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Idz sie utop. Pogoda dzis akurat.

    Przemek ma dużo racji - po prostu wielu ludzi odmówi, ponieważ będzie się
    bało - taka prawda.

  • 37. Data: 2004-07-29 16:29:43
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Dnia 2004-07-29 18:23 +0200, Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał :

    > Przemek ma dużo racji - po prostu wielu ludzi odmówi, ponieważ będzie się
    > bało - taka prawda.

    Ja tak generalnie "pije" do caloksztaltu tworczosci tego pana.

  • 38. Data: 2004-07-29 16:36:03
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > z ciekawosci zapytam, a co by Pan w tej sytuacji zrobil? Zakladajac
    > ze nie ma w promieniu 2 km,
    > strzezonego parkingu na ktorym mozna TIRa postawic.?

    To niech stawia 10 albo nawet i 50 km dalej i dojeżdża samochodem osobowym.
    Sorry Winnetou, ale to jest jego problem, a nie sąsiadów, którzy przez niego
    nie mogą spać i normalnie funkcjonować w swoich domach i mieszkaniach.
    Niestety są pewne zasady - na osiedla mieszkaniowe nie wolno wjeżdżać
    ciężarówkami i basta. Jak mu się to nie podoba to niech kupi kawałek rancza
    na wsi -TAM spokojnie będzie mógł robić to, czego mu nie wolno robić TU.
    Poza tym, jeżeli gość twierdzi, że rocznie płaci 55000 zł podatku to znaczy
    spokojnie zarabia tyle, że może sobie takie ranczo kupić lub samochód
    osobowy i nie męczyć sąsiadów. A to co robi teraz jest typowym buractwem i
    chamstwem, ponad to niezgodne z PRAWEM - coby nie było OT :)

  • 39. Data: 2004-07-29 17:00:23
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Dnia 2004-07-29 18:36 +0200, Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał :
    [ciach]
> [...]
    > osobowy i nie męczyć sąsiadów. A to co robi teraz jest typowym buractwem i
    > chamstwem, ponad to niezgodne z PRAWEM - coby nie było OT :)

    Calkowicie sie z Toba zgadzam. Moj ojciec tez jezdzi TIRem i parkuje go
    36 km od domu na specjalnie do tego przeznaczonej bazie. Moglby parkowac
    na wlasnym podworku, ale liczy sie z sasiadami. Za to inny burak parkuje
    moim rodzicom prawie tirem w oknie (gdyby nie wysokie i geste iglaki
    moznaby mu pod maske zajrzec). Jak widac niektorym trudno to zrozumiec.

  • 40. Data: 2004-07-29 17:09:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ja tak generalnie "pije" do caloksztaltu tworczosci tego pana.

    Należy podchodzić do tego spokojnie, bo widać po języku, że jest jeszcze
    bardzo młodym człowiekiem i jeszcze nieokrzesany ;)