  • 21. Data: 2004-07-29 13:08:55
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > to pospij sobie przy dźwiękach takiej ciężaróweczki cwaniaku,
    > i jak nie masz nic do powiedzenia to się nie udzielaj, proszę.

    to niech wate w uszy wsadzi, odpalenie i wyjechanie ile zajmuje? 5 min. ?
    Nie wytrzyma?

    > Magda

    P.

  • 22. Data: 2004-07-29 13:10:43
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > podaj mi info gdzie dzwony tłuką o 3 nad ranem ? Ty nie jesteś
    cwaniaczkiem,
    > Ty jesteś chamem poprostu. Typowy burak z węglarki.

    z ciekawosci zapytam, a co by Pan w tej sytuacji zrobil? Zakladajac ze nie
    ma w promieniu 2 km,
    strzezonego parkingu na ktorym mozna TIRa postawic.?

    P.

  • 23. Data: 2004-07-29 13:12:34
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Tu małe sprostowanie, dom jest wynajmowany, nie jest moją własnością, choć
    > nosimy się z zamiarem kupna, ale jak tak dalej pójdzie to raczej
    > zrezygnujemy z kupna i znajdziemy coś w okolicy gdzie nie ma upierdliwych
    > sąsiadów.
    > Wracajac do najmu, to nie zmienia faktu, że mam prawo do spokojnego snu.

    a ktop byl pierwszy upierdliwy sasiad z TIRem czy Pani Magda ktora wynajela
    mieszkanie,
    bo jezeli to pierwsze to Pani jest w tym momencie bezczelna.

    P.

  • 24. Data: 2004-07-29 13:16:48
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Ponad godzinę przed Twoim postem Magda napisała to:
    > Twój post nie wnosi niczego w tej dyskusji.
    > A problem z takim "sąsiedztwem" jest.

    pytanie kto byl tam pierwszy, wyobraz sobie ze od X miesiecy parkujesz
    samochod, nagle sie ktos
    wprowazda komu sie to nie podoba i zaczyna problemy tworzyc. Nadal bedziesz
    uwazal ze to problem
    z mieskzancem ktory tam parkuje?

    P.

  • 25. Data: 2004-07-29 13:18:42
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > ze o tej godzinie udało im się w 4 samochody sie stuknąć - nie mam
    > pojęcia), i koledzy operują na cztery ręce, a ja jestem najbliżej.
    > Wyszedłem z domu, i co widzę? na uliczce osiedlowej TIR zaparkowany,
    > blokuje wyjazd mojego (i 8 innych samochodów). Próbowałem gościa
    > wywołać klaksonem (sytuacja tego wymagała, sasiedzi mnie chyba
    > znienawidzili...), ale nic z tego - wychylił się z okna stwierdził, że,
    > cytuję: "pi.... się, nie odjadę bo jestem naje....".
    > Musiała karetka po mnie przyjechać...
    >
    > Ale pewnie, to drobny problem jak ktoś wjeżdża takimi smokami na małe

    ale ani Magda nie mowila ze TIR uniemozliwia wjazxzd/wyjazd samochodow z
    osiedla wiec ta sytuacja
    nie ma nic wspolnego z ta ktora Ona przedstawila.

    P.

  • 26. Data: 2004-07-29 13:21:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Kup za 500zł Malucha lub inne tanie auto i zacznij parkować w tym miejscu.
    > Tego z pewnością Ci nie zabroni, a jak uszkodzi samochód to do sądu go o
    > celowe uszkodzenie auta i odszkodowanie. Przypuszczam, że kilku sąsiadów
    > jest w stanie świadczyć przeciwko niemu.

    malucha to moga 2 osoby przestawic, moj brat fajnie naprawial takiego,
    na osiedlu przewracal go na bok :))

    > Tylko musi być jedna wścipska osoba, która to pociągnie. Zbierze podpisy
    > wszystkich mieszkańców, a następnie złoży to w UM.

    jest nioemozliwoscia by zebrala podpisy wszystkich mieszkancow.

    P.

  • 27. Data: 2004-07-29 13:25:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > miejscu.
    >
    > dobry pomysł, skąd jesteś, jadę do Ciebie z piwem, aż mi się moedka sama
    > roześmiała

    nie ciesz sie tak szybko, malucha 2 osoby przeniosa.

    > .
    >
    > raczej nie da rady

    rozumiec nalezy ze tylko Tobie to przeszkadza?

    > skąd to wziąć?

    koty maja taki otwor miedzy nogami (w zaleznosci od plci) , tam powinnas
    znalezc :-)

    P.

  • 28. Data: 2004-07-29 13:27:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Przemyslaw Rokicki said the following on 2004-07-29 15:08:

    > to niech wate w uszy wsadzi, odpalenie i wyjechanie ile zajmuje? 5 min. ?
    > Nie wytrzyma?

    > P.

    Ale zasnąć później trudno.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 29. Data: 2004-07-29 14:40:06
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 lip o godzinie 15:16, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):

    > pytanie kto byl tam pierwszy

    Pytanie bez znaczenia.

    > wyobraz sobie ze od X miesiecy parkujesz samochod, nagle sie ktos
    > wprowazda komu sie to nie podoba i zaczyna problemy tworzyc.

    Nie _tworzy_ problemów, w końcu sąd juz karał tego jegomościa, więc to nie
    jest wyimaginowany /problem/ Magdy - tylko wykroczenie tego jegomościa.

    > Nadal bedziesz uwazal ze to problem z mieskzancem ktory tam parkuje?

    Oczywiście że tak. W przeciwnym przypadku sąd by odrzucił pozew i oddalił
    powództwo przeciwko jegomościowi.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 30. Data: 2004-07-29 15:37:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Ale zasnąć później trudno.
    > KJ

    jak bedzie wata w uszach to sie nie obudzi, wiec nie bedzie miala problemu
    z ponownym zasnieciem :)

    P.