    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Thu, 29 Jul 2004 17:40:46 +0200

    > > pytanie kto byl tam pierwszy
    >

    > Pytanie bez znaczenia.

    akurat ma znaczenie...
    tak jakby mi sie zaraz sasiad wprowadzil razem ze swoimi zasadami.
    no coz... "Wysral bym sie na niego" : -)

    > Nie _tworzy_ problemów, w końcu sąd juz karał tego jegomościa, więc to nie
    > jest wyimaginowany /problem/ Magdy - tylko wykroczenie tego jegomościa.

    sad ukaral, a kto wniosek zlozyl? A kto doniosl?

    > Oczywiście że tak. W przeciwnym przypadku sąd by odrzucił pozew i oddalił
    > powództwo przeciwko jegomościowi.

    e tam..

    patrz na jej post ponizej, pisze ze miala by problem z namowieniem sasiadow
    by zaparkowali tak by on nie wiechal, mozna
    by sadzic po tyjm ze tylko jej to przeszkadza.

    P.