  • 1. Data: 2004-07-28 11:34:37
    Temat: TIR na osiedlu
    Od: "studio7" <s...@o...pl>

    Witam,
    kochani mam do Was prośbę, czy moglibyście poradzić co zrobić z 24-ro
    tonowcem parkującym na tyłach mojego domu, na osiedlu domków
    jednorodzinnych. Dzwoniłam do straży miejskiej na policję i do urzedu
    miasta, wszyscy zgodnie twierdzą, że nie ma on prawa, absolutnie żadnego
    parkować tam tego molocha, kierowali przeciw niemu juz wiele wniosków do
    sądu grodzkiego ze względu na skargi innych mieszkańców.
    Dzisiaj straż była u niego dwa razy i zero reakcji, śmieje się wszystkim w
    twarz i stoi dalej. Wykończy mnie nerwowo, o 3 nad ranem rozpala tego
    potwora a ja zrywam sie i patrzę w którym miejscu wali się na mnie sufit,
    proszę podpowiedzcie kto może jeszcze prócz sądu, straży i policji coś
    zdziałać.

    Pozdrawiam

    Magda

  • 2. Data: 2004-07-28 13:38:11
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > Dzisiaj straż była u niego dwa razy i zero reakcji, śmieje się wszystkim w
    > twarz i stoi dalej. Wykończy mnie nerwowo, o 3 nad ranem rozpala tego
    > potwora a ja zrywam sie i patrzę w którym miejscu wali się na mnie sufit,

    ojojoj chyba się dom zawali........
    mają ludzie problemy

  • 3. Data: 2004-07-28 13:45:56
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ojojoj chyba się dom zawali........
    > mają ludzie problemy

    to pospij sobie przy dźwiękach takiej ciężaróweczki cwaniaku,
    i jak nie masz nic do powiedzenia to się nie udzielaj, proszę.

    Magda

    PS
    imienia się wstydzisz??

  • 4. Data: 2004-07-28 14:02:49
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "studio7" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednorodzinnych. Dzwoniłam do straży miejskiej na policję i do urzedu
    > miasta, wszyscy zgodnie twierdzą, że nie ma on prawa, absolutnie żadnego

    A dlaczego?? Jest zakaz zatrzymywania, czy zakaz wjazdu powyżej x ton??

    TomekS

  • 5. Data: 2004-07-28 14:04:02
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 lip o godzinie 15:38, na pl.soc.prawo, tch napisał(a):

    > ojojoj chyba się dom zawali........
    > mają ludzie problemy

    Wbrew pozorom - to jest problem.
    Po to ktoś buduje sobie dom by mieć min. tzw. spokój.

    Do pytającej:
    - prócz wymienionych przez Ciebie instytucji, organów chyba tylko LbK
    pomogą ;) - ludzie bez karków ;) - of korse - żart

    Zainteresuj się pojęciem immisji.
    http://www.tophouse.pl/index.php?ful=1&id=54&sit=

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-07-28 14:12:49
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "TomekS" <t...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "studio7" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dlaczego?? Jest zakaz zatrzymywania, czy zakaz wjazdu powyżej x ton??
    >
    > TomekS

    Oczywiście, że jest, nawet przy wjeździe na ulicę stoi znak pow 3,5 tony
    zakaz .
    Poza tym w Regulaminie Urzędu Miasta jest paragraf czy jak kto woli zapis o
    zakazie wjeżdżania i parkowania TIR-ów.
    Są za to wyznaczone miejsca przeznaczone dla takich samochodzików do
    parkowania, no i prywatne parkingi.
    Ale do gościa nie trafiają żadne argumenty, dzisiaj rano powiedziałmi, że on
    płaci 55 000 tys podatku rocznie i bedzie stawiał tu i koniec.
    Zastanawiam się tylko gdzie znikają w takim razie moje pieniądze ? skoro
    nie w podatkach i zusach??

    Magda

  • 7. Data: 2004-07-28 14:22:09
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

> [...]
    > - prócz wymienionych przez Ciebie instytucji, organów chyba tylko LbK
    > pomogą ;) - ludzie bez karków ;) - of korse - żart

    Dziekuję, bardzo ciekawe i pozyteczne, ale ten człowiek miał już kilka spraw
    w sądzie, płacił karę i parkował dalej :(
    rozmowy z nim też nie przynoszą efektów, wręcz przeciwnie, przecież nikt nie
    każe mi tu mieszkać!
    PARANOJA!!!

    Magda

  • 8. Data: 2004-07-28 14:30:45
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > Wbrew pozorom - to jest problem.
    > Po to ktoś buduje sobie dom by mieć min. tzw. spokój.

    > Pozdro... Artur Ch.
    > GG: 997997 ICQ: 99380423
    > From: zaROTowany
    > http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

    Tu małe sprostowanie, dom jest wynajmowany, nie jest moją własnością, choć
    nosimy się z zamiarem kupna, ale jak tak dalej pójdzie to raczej
    zrezygnujemy z kupna i znajdziemy coś w okolicy gdzie nie ma upierdliwych
    sąsiadów.
    Wracajac do najmu, to nie zmienia faktu, że mam prawo do spokojnego snu.

    Magda

  • 9. Data: 2004-07-28 15:15:30
    Od: "castrol" <c...@c...pl>

> [...]

    > tonowcem parkującym na tyłach mojego domu, na osiedlu domków
    > jednorodzinnych. Dzwoniłam do straży miejskiej na policję i do urzedu

    Ale ludzie maja problemy, nie ma co

    I niby dlaczego on nie moze tam parkowac?? Dlaczego robi to nielegalnie??
    Czy jest tam jakis zakas informujacy o tym ze nie moga parkowac tam
    samochody ciezarowe??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 10. Data: 2004-07-28 17:23:44
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > rozpala tego potwora a ja zrywam sie i patrzę w którym miejscu wali
    > się na mnie sufit, proszę podpowiedzcie kto może jeszcze prócz sądu,

    Kup za 500zł Malucha lub inne tanie auto i zacznij parkować w tym miejscu.
    Tego z pewnością Ci nie zabroni, a jak uszkodzi samochód to do sądu go o
    celowe uszkodzenie auta i odszkodowanie. Przypuszczam, że kilku sąsiadów
    jest w stanie świadczyć przeciwko niemu.

    Z pewnością kilka innych pomysłów można by było wymyślić, ale trzeba by było
    znać dokłądny plan sytuacyjny tego osiedla domków.
    Można np. (jeżeli jest to odcinek prostej, uczęszczanej drogi) wnieść
    podanie do urzędu miasta o postawienie zapór, słupków lub tzw. spowalniaczy
    w formie wysepek raz z jednej, a raz z drugiej strony ulicy, które należy
    omijać samochodem osobowym. Jako powód można podać, że jest to niebezpieczny
    odcinek drogi, gdzie często wjeżdżają ciężarówki stwarzając zagrożenie.
    Ponad to możesz opisać prawdę.

    Tylko musi być jedna wścipska osoba, która to pociągnie. Zbierze podpisy
    wszystkich mieszkańców, a następnie złoży to w UM.
    Nie pomoże - pisz następne pismo do wyższych instancji.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl