  • 1. Data: 2004-07-28 10:15:25
    Temat: Likwidacja z OC Link4
    Od: Żelazny karzeł imieniem Wasyl <t...@g...pl_wytnij>

    Mam wątpliwa przyjemność kontaktów z tą firmą, i jak to zwykle bywa niby
    wszystko jest na dobrej drodze a odszkodowania nie ma. Zlecili oględziny
    pojazdu - wykonane przez rzeczoznawce z pzmot-u (2 dzień po zgłoszeniu
    szkody) który podczas oceny technicznej wpisał elementy nieseryjne
    podnoszące wartość - akurat jest to całkiem często spotykane w
    motocyklach i dość kosztowne. Ogólnie wartość samych zmienionych
    elementów wyniosła około 18000pln. Oczywiscie nie zostały uwzględnione w
    kosztorysie. Przez dwa miesiące była cisza - do mamentu aż się nie
    zainteresowałem czemu tak się slimaczą. Wykonano dodatkowe ogledziny (65
    dni po zgłoszeniu), zmienione elementy rzeczoznawca obfotografował i
    teraz zaczynają się schody. A "firma ubezpieczeniowa" uzależnia wypłatę
    nawet bezspornej części od przedstawienia im dokumentów: mojego OC,
    faktury zakupu pojazdu, książki serwisowej i dokumentów pochodzenia
    pojazdu. O ile się orientuję to jako osoba fizyczna nie mam żadnego
    obowiązku kolekcjonowania faktur. Na moją pisemną prośbe o wgląd w akta
    szkody nie dostałem żadnej odpowiedzi.
    Wiec teraz pytanie do ekspertów - co z tym fantem uczynić ?

    pozdr.max