  • 11. Data: 2023-06-28 14:30:51
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 14:23:38 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Słusznie. Znaczy prawie - o poprzenich się nie wypowiedział tylko
    > zaznaczył że wyrok nie obowiązuje wstecz. Jak ktoś zapyta to się wypowiedzą.

    No jak się wypowiedzą, skoro nie obowiązuje wstecz?
    Ale akurat trafili - albo może nie oni, bo oni na koniec kwietnia, tylko Shrek na
    koniec czerwca - na zakończenie
    stanu wyjątkowego, który nie jest stanem wyjątkowym.
    Ciekawe, czy będę musiał dopłacać do biletu w pociągach. Na razie wciąż z ulga na
    lipiec można kupować.

  • 12. Data: 2023-06-28 14:35:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > pisiory "naukowo" uchwały prawo niezgodne z czymkolwiek?

    Tak. Jak ktoś to kwestionował, to był szurem kontestującym "naukowy
    kompromis"

    > To widać jakaś nowa definicja "szura".
    > Ustalmy uwagę, bo się nie zrozumiemy.

    No jak to jak - ja jestem szurem;) Bo:

    Twerdziłem, że szczepionka ma niską skuteczność na omikrona, która
    zresztą zanika do homeopatycznej po trzech miesiącach (uprzedzając -
    skuteczność szczepienia to ta przeciw zachorowaniu) a w związku z tym w
    stycznu zeszłego roku praktycznie wszyscy posiadający certy mieli zerową
    odporność i nie mogli wziąć dopalacza,

    Że w związku z punktem poprzednim nie ma danych wskazujących na
    ograniczenie transmisji więc różnicowanie praw obywatelskich po certach
    nie ma uzasadnienia.

    Że cały lokdałn skierowano nie do tych co należy do pracujących (a więc
    nie seniorów) którzy przechodzili lekko i stanowili niewielki ułamek
    hospitalizacji i zgonów w więc gospodarkę uszkodzono niemal w 100% (bo
    przecież nie seniorzy w fitnesach wyrabiają pkb) a nie osiągnięto niemal
    nic. Należy też wspomnieć, że skoro umierali głównie ci co i tak
    normalnie umierają to zapewne popełniono błąd poznawczy niemal z
    automaty przypisująć zgon kowidowi - tak jakby seniorzy na codzień nie
    umierali - zwłaszcza jak się zamknie przychodnie i postawi kij pod oknem.

    Że wszystko to było wprowadzane bez ładu i składu a nie na podstawie
    jakiś danych naukowych (jak choćby lokdałny na spadającej krzywej). O
    lasach nie wspomne.

    O tym że policja działała bezprawnie na podstawie prawa tłitowego.

    O tym że burdel prawny będzie miał skutki daleko większę niż umorzenie
    postępowań,

    O długu finansowym, zdrowotnym, edukacyjnym i społecznym.

    Jednym słowem o tym że to nie był "naukowy kompromis" a kompromis wśród
    epidemiologów w celu ograniczenia epidemii bez liczenia pozostałych
    kosztów - również w cenie życia ludzkiego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-06-28 14:43:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No jak się wypowiedzą, skoro nie obowiązuje wstecz?

    Normalnie - jak ktoś złoży kasację powołując się na ten wyrok to się
    wypowiedzą. Kierował się zapewne dobrem rozstrzygniętych spraw, żeby nie
    wprowadzać większego burdelu niż się zrobił. Ale jak najbardziej będzie
    to bardzo mocny argument (wraz z uzasadnieniem) do kasacji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-06-28 17:20:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2023 o 12:14, Shrek pisze:

    > No tak wynika z "naukowego kompromisu" Po kolei wychodzi że wszelkie
    > ograniczenia były... nielegalne.

    Wśród naukowców od wirusów był kompromis zalecający nielegalne
    zmienianie prawa wykorzystujące pretekst pandemii?
    Daj linka, chętnie do tych naukowców napiszę i pochwalę się co odpisali.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 15. Data: 2023-06-28 17:53:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2023 o 14:35, Shrek pisze:

    > Tak. Jak ktoś to kwestionował, to był szurem kontestującym "naukowy
    > kompromis"

    Ale nadążasz, że nie było naukowego kompromisu żeby zmieniać (czy
    wprowadzać jakieś) prawo nielegalnie?

    > No jak to jak - ja jestem szurem;) Bo:
    >
    > Twerdziłem, że szczepionka ma niską skuteczność na omikrona, która
    > zresztą zanika do homeopatycznej po trzech miesiącach

    Nie. Twierdziłeś, że szczepionka jest nieskuteczna.
    Jeśli będziesz się upierał, że nie napisałeś tego co napisałeś, to
    chętnie znajdę cytat. Wiesz, że potrafię.

    Poinformowałeś w końcu tych naukowców, że jest nieskuteczna? Co ci odpisali?

    https://www.rp.pl/covid19/art38326931-mozna-zaszczep
    ic-sie-piata-dawka-szczepionki-przeciw-covid-19
    Publikacja: 15.04.2023 23:08

    Zapytaj ich dlaczego nadal chcą szczepić ludzi nieskuteczną szczepionką.
    Pochwal się co ci odpisali.
    Ja wiem, że obecni ministrowie nie zasługują na zaufanie, a wręcz nie
    wolno im ufać, więc sam jestem ciekawy dlaczego nadal chcą szczepić
    ludzi nieskuteczną szczepionką.

    > Jednym słowem o tym że to nie był "naukowy kompromis" a kompromis wśród
    > epidemiologów w celu ograniczenia epidemii bez liczenia pozostałych
    > kosztów - również w cenie życia ludzkiego.

    Epidemiolodzy, którzy chcą ograniczenia epidemii...
    Hmmm... to faktycznie bardzo dziwne.
    Ci epidemiolodzy to muszą być strasznie głupi, bo przecież od dawna
    wiadomo, że przy nieograniczonej epidemii nie ma kosztów w cenie życia
    ludzkiego, o braku innych kosztów z litości nie wspominając.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 16. Data: 2023-06-28 21:11:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 17:53, Kviat pisze:

    > Ale nadążasz, że nie było naukowego kompromisu żeby zmieniać (czy
    > wprowadzać jakieś) prawo nielegalnie?

    Ale ogarniasz, że naukowemu kompromisowi było wszystko jedno czy
    legalnie czy nie. Zresztą wychodzi na to że legalnie się nie dało.

    > Nie. Twierdziłeś, że szczepionka jest nieskuteczna.

    Po trzech miesiącach - tak dokładnie twierdziłem.

    > Poinformowałeś w końcu tych naukowców, że jest nieskuteczna?

    Przecież nikt już nie ma wątpliwości, że po kilku miesiącach skuteczność
    szczepionki spada do zera.

    Napisałeś do sądu najwyższego, że prawo do procesu prawem do procesu,
    ale jak się trzech sędziów spotka to babcia sędziemu umrze?

    > Zapytaj ich dlaczego nadal chcą szczepić ludzi nieskuteczną szczepionką.

    A co to ma za znaczenie - dane statystyczne pokazują że skuteczność
    szczepieia jest zbliżona do zera po trzech miesiącach. Dlatego zupełnie
    bez sensu jest szczepić się na wakacje a nie na początku sezonu
    "grypowego" - na grypę też się szczepisz w czerwcu?

    A dlaczego - a dlatego że mają tego w chuj i dostają jeszcze więcej, bo
    zakontraktowali po 8 dawek dwudawkowej szczepionki na obywatela. Co
    oznacza że obecnie na każdego chętnego (bo jest ich już mało) czeka
    pewnie z 10 dawek, które trzeba będzie zutylizować,

    > Epidemiolodzy, którzy chcą ograniczenia epidemii...
    > Hmmm... to faktycznie bardzo dziwne.

    Mniej więcej tak samo niezwykłe jak generałowie chcący wydatków na
    zbrojenia. A że cywile będą żarli gruz, rozpierdoli opiekę sdrowotną,
    edukację i gospodarkę - a co to generała obchodzi - on chce lepsze zabawki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-06-28 21:20:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 17:20, Kviat pisze:

    > Wśród naukowców od wirusów był kompromis zalecający nielegalne
    > zmienianie prawa wykorzystujące pretekst pandemii?
    > Daj linka, chętnie do tych naukowców napiszę i pochwalę się co odpisali.

    Ty - a może tak dasz linka do "naukowego kompromisu" - bo jak wcześniej
    to obejmował on w zasadzie wszystko co mogło spowolnić w jakikolwiek
    sposób rozwoj pandemi, tak teraz się okazuje że sądy nie, lasy nie,
    cmentarze nie, brak profilaktyki nie, maseczki na ulicach nie, zdalna
    praca kuratorów sądowych nie, zamknięte biblioteki nie. Daj linka do
    tego "naukowego kompromisu". No i wypadało by żeby miał jakiegoś
    "rzecznika" który wyjaśni ci było naukowym kompromisem a co sobie
    politycy przywłaszczyli a on siedział cicho zamiast drzeć ryja - Horban?
    Grześkowski? Bo zaraz się okaże że ten kompromis jest sierotą a jak go
    poszukać to okaże się że gdzieś wyjechał i w sumie nikt nie pamięta jak
    wygląda.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-06-28 22:49:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2023 o 21:11, Shrek pisze:

    > Ale ogarniasz, że naukowemu kompromisowi było wszystko jedno czy
    > legalnie czy nie.

    Nie ogarniam.
    Że niby naukowcy od wirusów nie wyszli na ulice protestować, że politycy
    nielegalnie zmieniali/wprowadzali prawo?

    > Zresztą wychodzi na to że legalnie się nie dało.

    A ktoś próbował?
    To skąd wiadomo, że się nie dało?

    > Po trzech miesiącach - tak dokładnie twierdziłem.

    Nie. Dokładnie twierdziłeś, że szczepionka nie działa.
    Dopiero później zacząłeś zmieniać narrację (bo się zorientowałeś, że
    chlapnąłeś głupotę), że skoro jej skuteczność spada, to znaczy, że jest
    nieskuteczna. Co oczywiście jest kolejną głupotą, bo to sprzeczność sama
    w sobie.

    > Przecież nikt już nie ma wątpliwości, że po kilku miesiącach skuteczność
    > szczepionki spada do zera.

    I nikt nie miał wcześniej. A przynajmniej od momentu publikacji wyników
    badań (m.in. tych, do których dawałem ci linki, ale w nieludzkim
    języku), które pokazywały, że skuteczność spada.
    Z tych raportów uznanego na całym świecie naukowego instytutu jasno
    wynikało, że szczepionka jest skuteczna. Tyle, że jej skuteczność spada.
    To nie była wiedza tajemna.
    Moim zdaniem tamci naukowcy nie są debilami, że pomimo tego, że
    skuteczność spada, dalej zalecaliby szczepienia nieskuteczną szczepionką.

    Zwróciłeś się do nich z pytaniem, dlaczego zalecają szczepienia
    nieskuteczną szczepionką, skoro wiadomo już, że skuteczność spada, więc
    jest nieskuteczna?
    Co ci odpisali?

    > Napisałeś do sądu najwyższego, że prawo do procesu prawem do procesu,
    > ale jak się trzech sędziów spotka to babcia sędziemu umrze?

    Ogarnąłeś już, że naukowcy od szczepionek nie byli w spisku i nic im do
    tego, czy ich zalecenia (np. dotyczące obostrzeń epidemicznych) zostaną
    wprowadzone zgodnie z prawem, czy niezgodnie?

    Zacytuj jednego naukowca od szczepionek, który zalecał wprowadzanie
    prawa/zmiany prawa dotyczącego epidemii niezgodnie z prawem.
    Chętnie do niego napiszę i zrelacjonuję ci, co odpisał.

    > A co to ma za znaczenie - dane statystyczne pokazują że skuteczność
    > szczepieia jest zbliżona do zera po trzech miesiącach.

    Ma takie znaczenie, że może nie wiedzą, że chcą szczepić ludzi
    nieskuteczną szczepionką.
    Ktoś musi im o tym powiedzieć. Dlaczego nie ty?

> [...]
    > oznacza że obecnie na każdego chętnego (bo jest ich już mało) czeka
    > pewnie z 10 dawek, które trzeba będzie zutylizować,

    No to się wyjaśniło...
    Czyli szczepią ludzi nieskuteczną szczepionką, żeby nie wyrzucić jej do
    śmietnika?
    Ależ to fajny temat dla opozycji żeby zaorać pis!
    Dlaczego opozycja tego nie nagłaśnia? Może nie wie? Może trzeba jej (tej
    opozycji) powiedzieć, że państwo pis szczepi ludzi nieskuteczną
    szczepionką tylko dlatego, żeby jej nie wyrzucić do śmietnika?

    > Mniej więcej tak samo niezwykłe jak generałowie chcący wydatków na
    > zbrojenia. A że cywile będą żarli gruz, rozpierdoli opiekę sdrowotną,
    > edukację i gospodarkę - a co to generała obchodzi - on chce lepsze zabawki.

    Nie. To nie jest mniej więcej tak samo.
    W czasie pokoju, masz poniekąd rację (ale też nie do końca).
    Ale w czasie wojny brak wydatków na zbrojenia (również kosztem ludzi),
    może kosztować życie dużo większej ilości ludzi. To dylemat na zasadzie
    czy lepiej żreć gruz, bo trzeba wyprodukować naboje do karabinu, czy dać
    się złapać w siatkę i umrzeć w obozie koncentracyjnym agresora.

    Na chuj inżynierowie chcą budować tak drogie mosty?
    Kompromis wśród inżynierów w celu ograniczania zawalania się mostów?
    Kosztem obywateli? Przecież to bez sensu. Od dawna wiadomo, że przecież
    most, który się pod ludźmi zawala nie generuje żadnych kosztów - również
    w cenie życia ludzkiego.

    Jeszcze inaczej zapytam: czy brak ograniczeń pandemii nie generuje
    kosztów - również w cenie życia ludzkiego?
    Twierdzisz, że gdyby nie było ograniczeń, to umarłoby mniej ludzi i
    byłyby mniejsze koszty?
    Twierdzisz, że epidemiolodzy to debile, bo zalecali ograniczenie epidemii?
    Masz na to jakieś przekonujące argumenty?

    A szumiały rację.
    Piotr

  • 19. Data: 2023-06-28 23:20:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 22:49, Kviat pisze:

    > Nie ogarniam.
    > Że niby naukowcy od wirusów nie wyszli na ulice protestować, że politycy
    > nielegalnie zmieniali/wprowadzali prawo?

    A kto mówi o wychodzeniu na ulicę? Celebrci "naukowego kompromisu" (rada
    naukowa przy premierze) wręcz domagali się więcej.

    > A ktoś próbował?
    > To skąd wiadomo, że się nie dało?

    No nie dało się - SN stwierdził, że nie było powodu do ograniczania
    składów sędziowskich. Co byś nie zrobił i jak tego nie zapisał tak
    właśnie stwierdził SN.

    > Nie. Dokładnie twierdziłeś, że szczepionka nie działa.

    Jprdl... Wyrażnie pisałem o trzech miesiącach i skuteczności bez
    dopisków - czyli przeciw zachorowaniu.

> [...]
    > chlapnąłeś głupotę), że skoro jej skuteczność spada, to znaczy, że jest
    > nieskuteczna. Co oczywiście jest kolejną głupotą, bo to sprzeczność sama

    Tak - jak ci się samochód zepsuje i nie działa, to znaczy że działa;)

    > I nikt nie miał wcześniej.

    Akurat ty miałeś. I sypałeś danymi jak z rękawa:P

    > A przynajmniej od momentu publikacji wyników
    > badań (m.in. tych, do których dawałem ci linki, ale w nieludzkim
    > języku), które pokazywały, że skuteczność spada.

    Wtedy pisałeś że są skuteczne a nie że spada:P

    > Z tych raportów uznanego na całym świecie naukowego instytutu jasno
    > wynikało, że szczepionka jest skuteczna. Tyle, że jej skuteczność spada.

    Z tym że do zera. I po trzech miesiącach. Znacznie wcześniej niż można
    wziąć booster. Jak coś ma skuteczność zero to znaczy że nie działa.

    > Ogarnąłeś już, że naukowcy od szczepionek nie byli w spisku i nic im do
    > tego, czy ich zalecenia (np. dotyczące obostrzeń epidemicznych) zostaną
    > wprowadzone zgodnie z prawem, czy niezgodnie?

    Oczywiście - przecież to właśnie pisałem. Nie było żadnego "naukowego
    kompromisu" - był "kompromis" epidemiologów. "kompromis naukowy" to by
    był jakby go oproacowano z socjologami, ekonomistami, specjalistami od
    ochrony zdrowia (nie tylko zakaźników), od edukacji, od psychologii, w
    końcu od prawa. NIc takiego nie nastąpiło.

    > Zacytuj jednego naukowca od szczepionek, który zalecał wprowadzanie
    > prawa/zmiany prawa dotyczącego epidemii niezgodnie z prawem.
    > Chętnie do niego napiszę i zrelacjonuję ci, co odpisał.

    Grzesiuk się liczy?

    > No to się wyjaśniło...
    > Czyli szczepią ludzi nieskuteczną szczepionką, żeby nie wyrzucić jej do
    > śmietnika?

    Poważnie są jeszcze jacy naukowcy co zalecają wykorzystanie boosterka w
    czerwcu, żeby mieć zerową odpornośc na jesieni i nie mieć prawa do
    następnego?

    > Nie. To nie jest mniej więcej tak samo.

    Jest dokładnie tak samo. Tak jak generałom nie pozwala się układać
    budżetów państw, tak zakaźnicy nie powinni mieć możliwości samodzielnego
    zarządzania epidemią. Ale częśc pomysłu da się zaaranżować - niech ci
    naukowcy się podpisują pod każdym zagadnieniem. Jakby się jeden z drugim
    musieli podpisać "naukowo" pod zamknięciem POZ, profilaktyki,
    diagnostyki na dwa lata to by żaden się nie podpisał. Na tym by się
    zakończył naukowy kompromis.

    > W czasie pokoju, masz poniekąd rację (ale też nie do końca).
    > Ale w czasie wojny brak wydatków na zbrojenia (również kosztem ludzi),

    Dalej w czasie wojny co do zasady w cywilizowanych krajach nie rządą
    generałowie.

    > Jeszcze inaczej zapytam: czy brak ograniczeń pandemii nie generuje
    > kosztów - również w cenie życia ludzkiego?

    W zasadzie teraz opracowania skłaniają się do tego... że lokdałny nie
    wpływały w sposób zauważalny na ogólną śmiertelnośc. Natomiast na
    gospodarkę, edukację miały bardzo destrukcjny wpływ.

    > Twierdzisz, że gdyby nie było ograniczeń, to umarłoby mniej ludzi i
    > byłyby mniejsze koszty?

    Dane statystyczne mówią że podobnie.

    > Twierdzisz, że epidemiolodzy to debile, bo zalecali ograniczenie epidemii?

    Twierdzę że epidemiolodzy to epidemiolodzy i niekoniecznie muszą się
    znać na reszcie zagadnień,

    > Masz na to jakieś przekonujące argumenty?
    >
    > A szumiały rację.

    Coraz częściej mają. To niepokojące.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-06-28 23:23:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2023 o 21:20, Shrek pisze:

    > Ty - a może tak dasz linka do "naukowego kompromisu" - bo jak wcześniej
    > to obejmował on w zasadzie wszystko co mogło spowolnić w jakikolwiek
    > sposób rozwoj pandemi,

    Ty - to chyba dobrze, jak coś przynajmniej spowalnia rozwój pandemii?
    Czy nie?
    Twierdzisz, że byłoby lepiej, z mniejszymi kosztami - również w cenie
    życia ludzkiego, gdyby pandemia przyśpieszała? Albo chociaż nie zwalniała..?

> [...]
    > cmentarze nie, brak profilaktyki nie, maseczki na ulicach nie, zdalna
    > praca kuratorów sądowych nie, zamknięte biblioteki nie. Daj linka do

    Gdzie się tak okazuje?
    Co do maseczek na szybko znalazłem takie coś:
    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1536237%2Cnosz
    enie-maseczek-nie-chroni-przed-chorobami-wirusowym-n
    aukowcy-podzieleni

    I przecież podawałem ci wielokrotnie linki do zaleceń naukowców.
    Były w każdym raporcie, który linkowałem.
    Przykro mi, że w nieludzkim języku, ale nie były tajne (i nadal nie są)
    i w zasadzie niczym się nie różnią od zaleceń w przypadku chorób
    zakaźnych - ograniczenie kontaktów, higiena, szczepienia... nie było tam
    żadnej magii.

    I na pewno nie było takich zaleceń, żeby ktoś wprowadzał ograniczenia
    związane z pandemią niezgodnie z prawem.

    > No i wypadało by żeby miał jakiegoś
    > "rzecznika" który wyjaśni ci było naukowym kompromisem

    Czy ty przypadkiem nie mylisz słowa "kompromis" ze słowem "konsensus"?

    > a co sobie politycy przywłaszczyli a on siedział cicho
    > zamiast drzeć ryja - Horban?
    > Grześkowski?

    Ale co Horban, Grześkowski?
    Politycy przywłaszczyli sobie wyniki badań naukowców?

    > Bo zaraz się okaże że ten kompromis jest sierotą a jak go
    > poszukać to okaże się że gdzieś wyjechał i w sumie nikt nie pamięta jak
    > wygląda.

    Kompromis między naukowcami, a politykami?
    Nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz.

    A szury miały rację.
    Piotr