  • 11. Data: 2009-11-30 09:36:35
    Temat: Re: Szukam osoby dobrze znającej łacinę
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Wycior pisze:
    > Witam.
    > Zdecydowałem się pisać na tą grupę, ze względu na słuch, iż na prawie
    > wykładana jest łacina. Poszukuję osoby znającej ten język, która byłaby
    > w stanie przełożyć z polskiego pewne zdanie.

    Sprobuj może u "puhatków"
    pl.hum.tlumaczenia

  • 12. Data: 2009-11-30 11:57:28
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 29 Lis, 22:55, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > A pielęgniarki? Pamiętam jak moja koleżanka wkuwała tą łacinę.
    > Lekarze to już przepisowo.
    >
    > --
    > animka

    nie nazywaj tego czego sie ucza lekarze (i prawnicy tez btw) 'lacina'.
    wykucie lacinskich nazw narzadow i cytatow nie czyni nikogo znawca
    laciny.
    jak juz- to historycy, albo lingwisci (np z jezyka francuskiego badz
    wloskiego)

  • 13. Data: 2009-11-30 12:22:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

> [...]
    > laciny.
    > jak juz- to historycy, albo lingwisci (np z jezyka francuskiego badz

    OK. Dzięki :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-11-30 12:34:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 03:57:28 -0800, Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > nie nazywaj tego czego sie ucza lekarze (i prawnicy tez btw) 'lacina'.
    > wykucie lacinskich nazw narzadow i cytatow nie czyni nikogo znawca
    > laciny.

    Nie wiem jak teraz, ale ileś tam lat temu na prawie była "pełna łacina",
    nie zaś tylko jakieś cytaty czy paremie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-11-30 14:48:23
    Temat: Re: Szukam osoby dobrze znającej łacin
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykładana jest łacina. Poszukuję osoby znającej ten język, która byłaby w
    > stanie przełożyć z polskiego pewne zdanie.

    Instytuty (katedry) filologii klasycznej na każdym przyzwoitym uniwersytecie

    Michał

  • 16. Data: 2009-12-01 00:38:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <heutre$ei6$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Pielęgniarki to bardzo wątpię.
    > Lekarze i farmaceuci szybciej ale też już nie na pewno.
    > Historyków też już tego obowiązkowo nie uczą.

    Skasowali lacine?
    Te podstawe wyksztalcenia?

    TA