  • 31. Data: 2003-09-12 17:25:07
    Temat: Odp: Szkola a palenie [??]
    Od: "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik svit|post <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bjsobp$3p6$...@n...onet.pl...
    > Kto: Piotr Rusoł
    > Skąd: p...@p...onet.pl

    > Od poczatku zaznaczylem, ze chodzi o tzw. wychodzenie z papieroskiem
    > oiza teraz szkoly np. 1 m od szkoly :P

    Ulica jest równiez miejscem publicznym :)
    Paweł

  • 32. Data: 2003-09-12 17:44:56
    Temat: Re: Szkola a palenie [??]
    Od: "svit|post" <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net>

    Kto: Paweł Furman
    Skąd: bezspamesrswa!_...@p...onet.pl

    | Ulica jest równiez miejscem publicznym :)
    | Paweł

    A polskie drogi domami publicznymi :P

    --
    /\\=//\-"""-. \\ pozdrawiam
    / /6 6\ \ \ \\ svitkers

  • 33. Data: 2003-09-12 17:46:08
    Od: "svit|post" <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net>

    Kto: Piotr Rusoł
    Skąd: p...@p...onet.pl

    | Uczeń w myśl przpisów może być usunięty ze
    | szkoły tylko i wyłącznie wyrokiem sądu.

    Mozesz rozwinac ta mysl ?? Czy tak samo jest w LO ?? [bo w gimnazjum
    napewno] Jakies przepisy??

    --
    /\\=//\-"""-. \\ pozdrawiam
    / /6 6\ \ \ \\ svitkers

  • 34. Data: 2003-09-12 20:26:12
    Od: "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bjt62r$5v0$1...@i...gazeta.pl...

    > Moim zdaniem nie. Na tej samej zasadzie się opierając, to dyrekcja Szkoły
    > Koziej Wólce mogłaby zakazać palenia wszystkim w promieniu załóżmy 150
    > metrów od szkoły twierdząc nie bezpodstawnie, że to demoralizuje młodzież.
    > Mam nadzieję, że dostrzegasz absurdalność przyznania takiego uprawnienia.

    Owszem ale wszyscy w promieniu 150 m nie sa uczniami tej szkoły.
    Jednak w stosunku do uczniów taki zakaz mógłby wykraczac poza mury,
    przynajmniej w godzinach lekcyjnych.
    Paweł

  • 35. Data: 2003-09-12 20:26:52
    Od: "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik svit|post <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bjt0n9$nat$...@n...onet.pl...
    > Kto: Paweł Furman
    > Skąd: bezspamesrswa!_...@p...onet.pl

    > A polskie drogi domami publicznymi :P

    Iiii... tam taki dom, dachu nawet nie ma ;]
    Paweł

  • 36. Data: 2003-09-13 04:46:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 11. września 2003 18:39 ktoś podpisujący się jako
    svit|post napisał(a):

    > 1. Czy jest to zgodne z prawem, ze mozna otrzymac kare za przestepstwo,
    > ktore bez jakichkolwiek sensownych dowodow [no moze poza 'wywachaniem']
    > zostalo w jakis tam sposob 'udowodnione' [uczen wychowujacy sie w
    > 'placej rodzinie' i ktorego ubrania 'przesmiardly' tytoniem jest w
    > nieciekawej pozycji]

    Nie jest. Odór wlokący się za palaczami wydobywa się również z ich otworów
    gębowych. A więc zależy to od wąchacza, jak podejdzie do udowadniania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 37. Data: 2003-09-13 04:47:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 11. września 2003 23:27 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    > Bardzo oryginalne. A jak oni to księgują, no bo dla kogoś to 20 zł stanowi
    > dochód?

    Może jako datek na Komitet Rodzicielski.

  • 38. Data: 2003-09-13 08:04:45
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > występują na dyrektora szkoły z wnioskiem o ukaranie do sądu grodzkiego za
    > wywołanie niepotrzebnego alarmu, no bo coś takiego jest wykroczeniem.
    >
    > W mojej szkole jakieś 20 lat temu jeden belfer jak zauważył palącego w
    > ubikacji ucznia, to niewiele myśląc, zdjął ze ściany gaśnicę i ochlapał go
    > pianą twierdząc, że myślał, że to pożar. Powstał drobny problem, bowiem
    gość
    > nie wiedział, że z gaśnicy pianowej trochę piany wypuścić się nie da. A że
    > to była duża gaśnica, to zalał całą ubikację i trochę korytarza.

    Jak ja chodziłem do szkoły to był jeden nauczyciel, który wbiegał do
    ubikacji z kawrtą wody. Jak zobaczył, że palą 5 i czwarte klasy to wychodził
    ale jak były znimi bądź same 1, 2 lub 3 to oblewał ich wodą i krzyczał pali
    się pali się, kubek pod kran i odpoczątku. (Tym nauczycielem był mój
    dziadek ).

    Pozdrawiam

    PR

  • 39. Data: 2003-09-13 08:25:17
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "svit|post" <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net> napisał w wiadomości
    > Kto: Piotr Rusoł
    > Skąd: p...@p...onet.pl

    > Mozesz rozwinac ta mysl ?? Czy tak samo jest w LO ?? [bo w gimnazjum
    > napewno] Jakies przepisy??

    Masz rację w LO jest już inaczej. Nauczyciele mogą zrobić taki numer:
    stawiają trzy oceny niedostateczne, aby uczeń mógł zimować musi być zgoda
    rady. Rada takiej zgody nie udziela no i papa szkoło. Ale na takich baranów
    stosujących metody zastraszania są też metody zastraszania i czysto
    malarskie ;-))

    Wybaczcie ale konkretnych przepisów nie przytoczę bo już nie pamiętam.
    Swojego czasu tego typu zjawiskami się zajmowałem bo miałem strasznie
    wrednych nauczycieli i dyrektora kombinatora. Dlatego cały czas musiałem
    mieć na nich haka prawnego. Pozatym obok mnie siedzi nauczyciel, najlepszy
    jakiego znam od prawa w szkole.

    Pozdrawiam

    PR

  • 40. Data: 2003-09-13 09:56:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil

    > Chodzi o demoralizację i dawanie przykładu młodszym uczniom,
    > czego ich rodzice mają pełne prawo się od szkoły domagać.

    Sugerujesz, ze fakt nikotyzowania się przez nauczyciela (nawet tylko
    w domowych pieleszach) może być podstawą do rozwiązania z nim
    umowy/odwołania/... a podstawą będzie "obwąchiwanie przez Dyrektora"?

    --
    pozdro
    poreba