  • 1. Data: 2003-09-11 14:40:11
    Temat: Jak zgłosić w prokuraturze doniesienie o przestępstwie?
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Witam

    Jakieś 2 miesiące temu prosiłem grupę o poradę ponieważ ktoś zatrzymany
    za jazdę bez ważnego biletu podał kontrolerom moje dane, poradzono mi
    bym zgłosił to do prokuratury. Tak sie złożyło że firma kontrolująca
    bilety uwzgledniła moją reklamację więc ze składaniem doniesienia o
    przestępstwie do prokuratury dałem sobie spokuj. Jak sie okazało chyba
    popełniłem błąd bo dziś właśnie otrzymałem kolejne wezwanie do
    uiszczenia opłaty za jazdę bez biletu. tym razem stwierdziłem że nie ma
    litości.
    Może mi ktos npisac w jaki sposób mam zgłosić w prokuraturze popełnienie
    przestępstwa? Wystarczy że pójde i opowiem zaistniałą sytuację czy do
    razu powinienem podac z jakiego pragrafu to przestępstwo, a jesli tak to
    na co sie powołać?

    Z góry dziekuję za odpowiedź.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498 ICQ: 269817307
    www.mariuszr.prv.pl
    mariuszr@USUN_TO.post.pl

  • 2. Data: 2003-09-11 20:40:24
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Idz do najblizszej komendy policji i zloz zawiadomienie do protokolu. Na nic
    nie musisz sie powolywac. Opisz co sie stalo i to wystarczy.

    Dan