    From: "Stefan" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Świadek, a wyjazd za granice?
    Date: Mon, 16 Oct 2006 11:08:06 +0200

    Jestem jednym ze świadków w sprawie sądowej.
    Nadzorowałem wdrożenie programu ,które się nie powiodło.
    Własnie dowiedziałem się, ze sprawa weszła na drogę sądową.
    Dzis odbywa sie pierwsze przesłuchanie, na które ja
    jeszcze nie zostałem wezwany, ale na następne wiem, ze będę.
    W styczniu wyjeżdżam zagranicę na kilka lat. Czy w związku
    z moim wyjazdem i byciem świadkiem (jednym z ważniejszych),
    jeżeli sprawa nie zakończy się do konca tego roku, to czy
    mogę miec jakieś problemy z wyjazdem? Mogą mi zabronic
    wyjazdu do momentu zakończenia sprawy?

    Stefan