  • 41. Data: 2005-10-06 08:18:15
    Temat: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

> [...]
    > przyznam, że pobieżnie, bo dość chaotyczna. Ale nie potrafię
    > zrozumieć, w jakim celu umieściłeś swój post tutaj. Jeśli posiadasz
    > dowody na to, że firma ta oszukuje klientów, to o wiele mądrzej było
    > by złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Nie musisz być wcale
    > pokrzywdzonym, by to zrobić. Jeśli taki dowodów nie posiadasz, to
    > wielce nierozważnie jest rzucać takie zarzuty publicznie, bo może się
    > to spotkać z reakcją tamtej firmy, która bez względu na Twoje
    > najczystsze intencje może Cię bardzo poważnie szarpnąć po kieszeni.

    Widzę że nie poruszono tutaj jednej podstawowej rzeczy, a mnianowicie:

    konfiguracja jaka jest wyświetlona to Athlon 64 4000+, 1024 MB RAM, HDD 200
    GB, DVD-RW, Geforce 128 MB

    ale jest taka mała sztuczka i pisze "KONFIGURACJA MAKSYMALNA" - i to jest
    wałek.
    Moja ciotka kupiła tydzień temu komputer za który dała 3500 zł w
    konfiguracji
    AMD Sempron 2500, 512 RAM, HDD 120 GB, Geforce 64 MB, Monitor Liteon
    Fakt ejst taki że pracuję w branży komputerowej i po podliczeniu tego
    zestawu po cenach hurtowych wyszło 1850 zł (brutto)

    I jeżeli ktoś tu powie że nie jest to wprowadzanie w błąd to się ROZESMIEJĘ
    !!!!

  • 42. Data: 2005-10-06 08:21:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Mirek [Thu, 6 Oct 2005 10:18:15 +0200]:

> [...]
    > HDD 200 GB, DVD-RW, Geforce 128 MB
    >
    > ale jest taka mała sztuczka i pisze "KONFIGURACJA MAKSYMALNA"

    Czemu wałek? Znam akurat historię tej firmy, ale tutaj jakoś
    nie widzę wałka. Jeśli pisze jasno, że MAKSYMALNA, to znaczy
    że inne i mniej atrakcyjne też bywają. Toteż jeśli nie było
    tak, że w umowie masz konf. maksymalną a dostajesz coś innego,
    to wałka tu, przykro mi, nie ma.

    Kira

  • 43. Data: 2005-10-06 08:37:55
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > że inne i mniej atrakcyjne też bywają. Toteż jeśli nie było
    > tak, że w umowie masz konf. maksymalną a dostajesz coś innego,

    Wprowadzają w błąd nawet w umowach:
    http://www.uwagakomputery.pl/zestaw/umowa.jpg

    Spójrz, podany jest "płyta do procesora max" - Athlon 3200, a kilka
    linijek niżej ten, który jest naprawdę (Sempron 2200).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 44. Data: 2005-10-06 08:49:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mirek napisał(a):

    [...]

    > I jeżeli ktoś tu powie że nie jest to wprowadzanie w błąd to się ROZESMIEJĘ
    > !!!!

    Cóż... Najwyraźniej Twoja ciotka popełniła błąd. Polegający na tym, że
    skonsultowała konfiguracje z Tobą po dokonaniu zakupu a nie przed.
    Jeżeli ktoś się na czymś nie zna to cieżko mówić, moim zdaniem, o
    wprowadzaniu w błąd.

    j.

  • 45. Data: 2005-10-06 08:53:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Spójrz, podany jest "płyta do procesora max" - Athlon 3200, a kilka
    > linijek niżej ten, który jest naprawdę (Sempron 2200).

    Tam jest napisana jaka płyta główna (taka, na której najlepszy procesor,
    jaki będzie działał, to Athlon XP 3200+).

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nastaly tak parszywe czasy, ze nawet gangsterom ufac nie mozna.

  • 46. Data: 2005-10-06 08:55:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Spójrz, podany jest "płyta do procesora max" - Athlon 3200, a kilka
    > linijek niżej ten, który jest naprawdę (Sempron 2200).

    Dla mnie to znaczy, ze plyta umozliwia prace z procesorami do 3200
    wlacznie a nie, ze w tej konfiguracji bedzie zamontowany procesor
    3200... Czytanie ze zrozumieniem - tudziez pytanie kiedy sie
    czegos nie wie to dobra metoda ;)

    j.

  • 47. Data: 2005-10-06 08:59:02
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    januszek napisał(a):

> [...]
    > wlacznie a nie, ze w tej konfiguracji bedzie zamontowany procesor
    > 3200... Czytanie ze zrozumieniem - tudziez pytanie kiedy sie

    Ja wiem o co chodzi, Ty wiesz, o co chodzi, 5% społeczeństwa wie o co
    chodzi. A umowa ma na celu IMHO wprowadzenie w błąd.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 48. Data: 2005-10-06 09:05:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    [...]

    > Ja wiem o co chodzi, Ty wiesz, o co chodzi, 5% społeczeństwa wie o co
    > chodzi. A umowa ma na celu IMHO wprowadzenie w błąd.

    Dobrze, że ktoś podał linka do umowy. Jak byk jest w niej napisane, że:
    procesor to Sempron 2200, monitor kineskopowy, a wszystkie programy są
    darmowe z wyraźnym zaznaczeniem, że nie jest to produkt Microsoftu oraz
    że gratisowa kamera to zwyczajny Mustek. Potwierdza to tezę, że trzeba
    czytać to co się podpisuje. Problem więc polega w gruncie rzeczy na tym,
    że 95% ludzi nie czyta tego co podpisuje a potem ma pretensje...

    j.

  • 49. Data: 2005-10-06 09:32:22
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-05 22:10 poreba napisał(a):
    > januszek <j...@p...irc.pl> niebacznie popelnil

    > O znawco rynku komputerowego!
    > Powiedz czy oferta 120kPLZ za forwarder o wydajności 30m3
    > w TPP na zmianę roboczą to cena korzystna czy fatalna?

    Widzisz, ja nie wiem:
    1) co to jest forwarder
    2) co to jest wydajność forwardera
    3) czemu mierzysz wydajność w metrach sześciennych
    4) co to jest TPP
    i dlatego nie zamierzam kupować tego forwardera, gdyż nie kupuję czegoś,
    na czym się nie znam i nawet nie odczuwam potrzeby posiadania tego
    czegoś. Tak samo, jak babcia chce kupić wnusiowi komputer, to też niech
    się czegoś o tym dowie (wiadomo, że to nie zabawka, zakup komputera może
    być trudniejszy od zakupu samochodu) albo zrezygnuje.
    Natomiast zgadzam się, że na zdjęciu jest Windows i tego można oczekiwać.
    Poza tym jest napisane "cienki i płaski monitor" a nie ekran.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 50. Data: 2005-10-06 09:54:03
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > Jak znalezc na nich haka, bo pomimo wielu reportarzy i artykulow w TV,
    > gazetach i internecie, prokuratura twierdzi ze nie lamia prawa.

    Wygląda na to, że poruszają się w granicach prawa.
    Żerują jednak na nieświadomości klientów, dodatkowo omamionych kolorowymi
    ulotkami.

    To trochę jak argentyński system kredytowy. Jeden z drugim nie umie czytać,
    albo nawet jak umie, to nie przeczyta podpisanej umowy. Potem są żale. Bo
    nikt nie zabroni sprzedawać cokolwiek w zawyżonej cenie. Dopóki znajdują się
    chętni by kupować.

    --
    Paweł