  • 1. Data: 2005-10-05 14:29:16
    Temat: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Witam

    Pewnie znana jest wam dzialalnosc firmy Komputery Sp. z o. o.
    Firma ta dziala w wielu miastach w naszym kraju i ciagle naciagaja klientow
    wciskajac im bubel zamiast komputera za ktorzy ludzie placa ciezkie
    pieniadze.

    Wiem ze ludzie sa sami sobie winni i po prostu jak idioci daja sie nabrac na
    rozne sztuczki tej firmy ale to nie zmienia faktu ze firma ta oszukuje tych
    ludzi.

    Tu mozecie sie wiecej dowiedziec o tej firmie: http://www.uwagakomputery.pl/

    Pytanie, jak z nimi walczyc??
    W kazdym sklepie maja ochroniarzy, sam sie zastanawiam czy nie isc tam z
    aparatem i nie robic zdjec, ponoc jak tylko ochroniarze zobacza kogos z
    aparatem to od razu wywalaja go ze sklepu :)

    To samo ze wszystkimi dziennikarzami, czyli jednak maja cos na sumieniu.

    Jak znalezc na nich haka, bo pomimo wielu reportarzy i artykulow w TV,
    gazetach i internecie, prokuratura twierdzi ze nie lamia prawa.

    Jacek

  • 2. Data: 2005-10-05 14:30:26
    Temat: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    castrol napisał(a):

    > Wiem ze ludzie sa sami sobie winni i po prostu jak idioci daja sie nabrac na
    > rozne sztuczki tej firmy ale to nie zmienia faktu ze firma ta oszukuje tych
    > ludzi.

    Czytalem o tym duzo i nadal nie rozumiem dlaczego ich dzialalnosc ma byc
    niezgodna z prawem? Mozesz mi to wyjasnic?

    j.

  • 3. Data: 2005-10-05 14:44:23
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Czytalem o tym duzo i nadal nie rozumiem dlaczego ich dzialalnosc ma byc
    > niezgodna z prawem? Mozesz mi to wyjasnic?

    A Twoim zdaniem wprowadzanie klienta w blad jest zgodne z prawem?

  • 4. Data: 2005-10-05 14:53:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Czytalem o tym duzo i nadal nie rozumiem dlaczego ich dzialalnosc ma byc
    > niezgodna z prawem? Mozesz mi to wyjasnic?

    Bo sprzedaja ludziom towar zupelnie inny niz tez po ktory ludzie przychodza?
    Nawet sami sprzedawcy przy podpisywaniu umowy zapewniaja klientow ze
    otrzymaja taki sprzet jak na ulotce.

    Poza tym zgodnie z ustawa konsumencka z 27 lipca 2002 roku sprzedawca jest
    zobowiazany zapewnic w miejscu sprzedazy odpowiednie warunki techniczno
    organizacyjne umozliwiajace dokonanie wyboru towaru konsumpcyjnego,
    sprawdzenie jakosci i kompletnosci oraz funkcjonowania glownych mechanizmow
    i podstawowych podzespolow. A oni tego nie zapewniaja, bo w salonach nie ma
    nic!!

    Poza tym, klienci zawsze moga powolywac sie na to, wiec nie sa na takiej
    straconej pozycji jakby sie moglo wydawac:

    Art. 86. § 1. Jeżeli błąd wywołała druga strona podstępnie, uchylenie się od
    skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu może nastąpić
    także wtedy, gdy błąd nie był istotny, jak również wtedy, gdy nie dotyczył
    treści czynności prawnej.

    Jacek

  • 5. Data: 2005-10-05 15:14:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

    [...]

    > A Twoim zdaniem wprowadzanie klienta w blad jest zgodne z prawem?

    Na czym konkretnie polega tu "wprowadzenie w blad"?

    j.

  • 6. Data: 2005-10-05 15:16:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    castrol napisał(a):

> [...]
    > i podstawowych podzespolow. A oni tego nie zapewniaja, bo w salonach nie ma

    Poczekaj. Moim zdaniem komputer stanowi calosc. Natomiast z tego co
    czytalem na sieci rzecz polega na tym, ze ta firma sprzedaje komputery
    drozej niz inni a takze udziela rat na ogromny procent - jezeli dobrze
    zrozumialem.

    j.

  • 7. Data: 2005-10-05 15:26:38
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Heming napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Na czym konkretnie polega tu "wprowadzenie w blad"?

    1) podobno pelna specyfikacje podaja _po_ podpisaniu umowy,
    2) mowia, ze jest system operacyjny (ulotka sugeruje, ze to Windows XP), a
    okazuje sie, ze to linux,
    3) klientom daja "pakiet office", wiec klienci mysla to Office MS, okazuje
    sie, ze to Open Office,
    4) firma bezprawnie posluguwala sie znakami jakosci Chip'a
    5) slynne numery z kamerami sony, skuterami i wczasami dla kazdego.

    Dalej?

  • 8. Data: 2005-10-05 15:28:54
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > czytalem na sieci rzecz polega na tym, ze ta firma sprzedaje komputery
    > drozej niz inni a takze udziela rat na ogromny procent - jezeli dobrze

    To niedokladnie czytales, bo to tylko czubek gory lodowej i niewinna
    zagrywka w porownaniu z numerami jakie potrafia wywinac swoim klientom.

  • 9. Data: 2005-10-05 15:29:38
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > czytalem na sieci rzecz polega na tym, ze ta firma sprzedaje komputery
    > drozej niz inni a takze udziela rat na ogromny procent - jezeli dobrze

    To niedokladnie czytales, bo to tylko czubek gory lodowej i niewinna
    zagrywka w porownaniu z innymi numerami jakie potrafia wywinac swoim
    klientom.

  • 10. Data: 2005-10-05 15:34:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Heming napisał(a):

    > 1) podobno pelna specyfikacje podaja _po_ podpisaniu umowy,

    To kto normalny podpisze umowa w ciemno ?!

    > 2) mowia, ze jest system operacyjny (ulotka sugeruje, ze to Windows XP), a
    > okazuje sie, ze to linux,

    Sugeruje? Tzn. w ulotce napisano, ze ma byc Windows ? Co jest w umowie ?

    > 3) klientom daja "pakiet office", wiec klienci mysla to Office MS, okazuje
    > sie, ze to Open Office,

    Dlaczego pakiet office ma oznaczac MS, a nie Open ?

    > 4) firma bezprawnie posluguwala sie znakami jakosci Chip'a

    No to juz jest cos.

    > 5) slynne numery z kamerami sony, skuterami i wczasami dla kazdego.

    A o co w tym chodzi ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos