    From: "Mirek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Date: Thu, 6 Oct 2005 10:18:15 +0200

    > Przeczytałem z uwagą Twój post. Nawet zajrzałem na podaną stronę, choć
    > przyznam, że pobieżnie, bo dość chaotyczna. Ale nie potrafię
    > zrozumieć, w jakim celu umieściłeś swój post tutaj. Jeśli posiadasz
    > dowody na to, że firma ta oszukuje klientów, to o wiele mądrzej było
    > by złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Nie musisz być wcale
    > pokrzywdzonym, by to zrobić. Jeśli taki dowodów nie posiadasz, to
    > wielce nierozważnie jest rzucać takie zarzuty publicznie, bo może się
    > to spotkać z reakcją tamtej firmy, która bez względu na Twoje
> [...]

    Widzę że nie poruszono tutaj jednej podstawowej rzeczy, a mnianowicie:

    konfiguracja jaka jest wyświetlona to Athlon 64 4000+, 1024 MB RAM, HDD 200
    GB, DVD-RW, Geforce 128 MB

    ale jest taka mała sztuczka i pisze "KONFIGURACJA MAKSYMALNA" - i to jest
    wałek.
    Moja ciotka kupiła tydzień temu komputer za który dała 3500 zł w
    konfiguracji
    AMD Sempron 2500, 512 RAM, HDD 120 GB, Geforce 64 MB, Monitor Liteon
    Fakt ejst taki że pracuję w branży komputerowej i po podliczeniu tego
    zestawu po cenach hurtowych wyszło 1850 zł (brutto)

    I jeżeli ktoś tu powie że nie jest to wprowadzanie w błąd to się ROZESMIEJĘ
    !!!!