  • 71. Data: 2005-10-07 11:18:43
    Temat: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    castrol <4343e33a$2@news.home.net.pl> Wednesday 05 of October 2005 16:29

    > Tu mozecie sie wiecej dowiedziec o tej firmie:
    > http://www.uwagakomputery.pl/

    Swoją drogą gratuluję akcji (zakładam iż podane tam informacje są
    prawdziwe), jesteś autorem?

    --
    Rafał Maj

  • 72. Data: 2005-10-07 12:51:11
    Od: maho <m...@p...net>

    Kira wrote:
    > Re to: Mirek [Thu, 6 Oct 2005 10:18:15 +0200]:

    > Czemu wałek? Znam akurat historię tej firmy, ale tutaj jakoś
    > nie widzę wałka. Jeśli pisze jasno, że MAKSYMALNA, to znaczy
    > że inne i mniej atrakcyjne też bywają. Toteż jeśli nie było
    > tak, że w umowie masz konf. maksymalną a dostajesz coś innego,
    > to wałka tu, przykro mi, nie ma.

    No ale zwrot (z któregoś jpega przyttoczonego w wątku) "Maksymalna
    konfiguracja za minimalną cenę", jest conajmniej dwuznaczna. Taki zwrot
    na ulotce dość mocno sugeruje że za tą cenę ma się taką a nie inną
    konfigurację, zaś określenie "maksymalna konfiguracja" jest tylko
    zwrotem podkreślającym atrakcyjność konfiguracji.

    pozdrav

    maHo

  • 73. Data: 2005-10-07 12:53:15
    Od: maho <m...@p...net>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Tak, tylko z relacji ludzi ktorzy dali sie zrobic w balona wynika, ze
    > jezeli (jako laik) zapytasz sie, czy ten monitor to taki jak ten na
    > ulotce i czy tam kamera to ta sama co na ulotce, to zostaniesz
    > zapewniony, ze wlasnie tak jest i to jest ten sam zestaw.

    Ciekawi mnie, czy jeżeli byłbym klientem takiego sklepu, i na "małego
    Michnika" nagrał zapewnienia sprzedawcy, czy to mógłbym się na to
    nagranie powoływać w razie jakiegoś oficjalnego sporu?.

    pozdrav

    maHo

  • 74. Data: 2005-10-07 13:05:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    maho napisał(a):

    > Ciekawi mnie, czy jeżeli byłbym klientem takiego sklepu, i na "małego
    > Michnika" nagrał zapewnienia sprzedawcy, czy to mógłbym się na to
    > nagranie powoływać w razie jakiegoś oficjalnego sporu?.

    Podobno w salonach puszczone sa bardzo glosno reklamy telewizyjne
    supercomputera po to zeby nie dalo sie zrozumiec tego co mowi sprzedawca.
    Moze i wlasnie po to zeby komus "malego Michnika" nie zrobic ;)

  • 75. Data: 2005-10-07 13:15:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    maho napisał(a):

    > to są kwestie techniczne. Mnie interesuje prawny aspekt takiego
    > zdarzenia (przy założeniu że nagranie jest dobrej jakości). Czyli:
    > podpisuję umowę w której jest wymieniony sprzęt o parametrach gorszych,
    > ale jednocześnie mam ustne zapewnienia sprzedawcy (zarejestrowane na
    > "małym") że parametry są lepsze.
    >
    > Czy mogę później skutecznie powoływać się na niezgodność towaru z umową?.

    Raczej tak - sprzedawca ma obowiazek udzielic wyczerpujacej informacji itd.
    Jezeli zapytasz sie "czy ten monitor na umowie, to jest taki sam jak ten
    tu na ulotce", i on powie ze tak, to raczej nie bedzie watpliwosci.

  • 76. Data: 2005-10-07 13:16:26
    Od: maho <m...@p...net>

  • 77. Data: 2005-10-07 14:01:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Raczej tak - sprzedawca ma obowiazek udzielic wyczerpujacej informacji itd.
    > Jezeli zapytasz sie "czy ten monitor na umowie, to jest taki sam jak ten
    > tu na ulotce", i on powie ze tak, to raczej nie bedzie watpliwosci.

    A jak potem udowodnisz, ze w nagraniu jest mowa o TEJ konkretnej ulotce?

    j.