  • 1. Data: 2005-10-05 13:36:04
    Temat: Pomocy, trudna sprawa, podatki , nieporozumienie
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Witam

    Jest pewien problem. Ojciec zamknął działalność gospodarczą jakoś że
    była zamknięta na maj, działalność na umowę zlecenie. Uważał że jest
    zamknięta. I teraz przyszedł papier z urzędu że do zapłacenia jest za
    od czerwca do teraz. Nie wiem jak to się stało ale teraz nie ma
    możliwości nawet zamknięcia tej działalności z powodu nieobecności
    taty. Oczywiście nie było jakichkolwiek przychodów w tej działalności.
    Czy jest jakaś możliwość żeby urząd skarobowy się odwalił? No i kiedy
    można się spodziewać komornika, bo jak na razie nie ma jak tego spłacić

    Adam

  • 2. Data: 2005-10-05 16:08:36
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jest pewien problem. Ojciec zamknął działalność gospodarczą jakoś że
    > była zamknięta na maj,

    zamknal na co? na klucz? jakos byla zamknieta - wiec rozumiem
    ze to jakos, polegalo na tym, ze nigdzie tego nie zglosil?

    > zamknięta. I teraz przyszedł papier z urzędu że do zapłacenia jest za
    > od czerwca do teraz. Nie wiem jak to się stało

    cuda i dziwy :)

    > możliwości nawet zamknięcia tej działalności z powodu nieobecności
    > taty.

    to zamknal ja, czy jej nie zamknal?

    > Czy jest jakaś możliwość żeby urząd skarobowy się odwalił?

    jest jeden,ale wymaga atomowej walizki :D

    > można się spodziewać komornika, bo jak na razie nie ma jak tego spłacić

    do komornika droga daleka. moze najpierw ustal co z dzialalnoscia,
    jaki urzad sie zglosil, czy ZUS tez zostal pozostawiony samemu sobie
    - jesli tak, to oni tez sie odezwa niedlugo.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com