  • 1. Data: 2003-03-20 19:52:35
    Temat: Strony www z aktami prawnymi!?
    Od: "!Leszek Miazga" <l...@N...pl>

    Kto może polecić jakieś dobre strony z aktami prawnymi.
    Dzienniki ustaw, wzory dokumentów.
    Pogooglowałem trochę ale napewno macie coś czego jeszcze ja nie znalazłem.

    Dziękuje za pomoc.

    --
    Leszek Miazga

  • 2. Data: 2003-03-20 20:13:29
    Temat: Re: Strony www z aktami prawnymi!?
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "!Leszek Miazga" <l...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzienniki ustaw, wzory dokumentów.
    > Pogooglowałem trochę ale napewno macie coś czego jeszcze ja nie znalazłem.

    akty prawne:
    www.abc.com.pl , oprocz tego oczywiscie www.sejm.gov.pl
    pozdr
    magda

  • 3. Data: 2003-03-20 21:34:46
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    magda wrote:

    >akty prawne:
    >www.abc.com.pl , oprocz tego oczywiscie www.sejm.gov.pl

    IMHO niezły jest też serwis 'Rzeczpospolitej':
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/index.html
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/prawo_katalog.htm

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-03-20 22:18:55
    Od: PMem<m...@f...pl>

    Polecam Wyszukiwarkę Prawniczą:
    http://www.szukaj.pomocprawna.info

    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-03-21 08:35:33
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje>

    > Kto może polecić jakieś dobre strony z aktami prawnymi.
    > Dzienniki ustaw, wzory dokumentów.

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/$$Search?OpenForm

    Marg
    --
    ...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...

  • 6. Data: 2003-03-21 12:47:10
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    www.infor.pl
    www.infor.pl/isp/