  • 1. Data: 2003-03-20 20:02:36
    Temat: Praca zadaniowa??
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    czy ktos moze mi powiedziec czy w polskim kodeksie pracy jest wogole takie
    cos??
    jesli tak to jak to moze wygladac w firmie handlowej??
    jak pracodawca moze to zastosowac ??
    jak to ma sie do np. 40 godzinnego i pięciodniowego tygodnia pracy??

    z gory dzieki.

  • 2. Data: 2003-03-21 20:14:20
    Temat: Re: Praca zadaniowa??
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak pracodawca moze to zastosowac ??
    > jak to ma sie do np. 40 godzinnego i pięciodniowego tygodnia pracy??

    Jest takie coś. art. 25 kp http://www.rp.pl/prawo/doc/KPracy/kpracy.html
    Poczytaj kp znajdziesz odpowiedzi na swoje pyt.

  • 3. Data: 2003-03-25 20:57:39
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    Jest coś takiego jak umowa agencyjna.
    Jest też umowa o dzieło.