  • 21. Data: 2011-11-20 07:23:32
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-20 04:26, to pisze:

    > To co się u nas dzieje, to jest jakaś kpina.

    No właśnie - ani razu sprawca wykroczenia nie zaprzeczył iż je popełnił.
    Teraz szuka wykrętów jak ... gimnazjalista przed klasówką. I to jest kpina.

    --
    spp

  • 22. Data: 2011-11-20 16:50:23
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > To z tego, że organ państwa, który ma za zadanie służyć obywatelom skupia
    > się na ściganiu za drobne wykroczenia, a przy tym często sam łamie prawo.
    > Nie widzisz nic skandalicznego w tym, że mandaty nakładane są często w
    > sposób, delikatnie mówiąc, naciągany? Ciekawe, że jednocześnie
    > przeszkadza Ci, że obwiniony (często w sposób ww.) stara się w sposób
    > zgodny z prawem uniknąć mandatu. Ma do tego święte prawo!

    Wiesz, mi tu nawet nie chodzi o kasę, bo ją zapłacę. Chodzi sposób w jaki
    się "prawo" egzekwuje. Czy normalnym jest, że mimo przepisów które to
    zabraniają straż chowa się w krzakach, nie wystawia znaku kontroli radarowej
    i na dodatek wysyła mandat po 3 miesiącach? Nie mam zastrzeżeń - jechałem za
    szybko, mea culpa, ok. Ale nie znoszę, gdy urzędnik państwowy łamiąc
    przepisy prawa rźnie mnie w dupę wiedząc, że nie będę 350 km do sądu
    rejonowego się bujał. Koledzy spp czy witek widocznie nie widza w tym nic
    zdrożnego, mentalnie są przyzwyczajeni do tego, że aparatowi państwowemu
    wszystko wolno, bo tak było za PRLu.

  • 23. Data: 2011-11-20 16:55:17
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > Zapłać i przestań tutaj płakać.

    Chyba jednak jesteś tępy albo się nudzisz i musisz potrolować sobie troszke.
    Poczytaj kontekst. Ja płaczę? Dura lex, sed lex. Zapłacę. Ale wyłącznie w
    wypadku gdy mandat bedzie wystawiony zgodnie z prawem. Mam do tego prawo.
    Jak ci to nie pasuje, leć do Łukaszenki, mentalnie pasujesz do tego systemu.

  • 24. Data: 2011-11-20 16:56:53
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > gadasz jak nawiedzony.

    No i to jest argument godny witka przez małe w.

  • 25. Data: 2011-11-20 16:57:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 10:50 AM, Kriss wrote:

> [...]
    > widza w tym nic zdrożnego, mentalnie są przyzwyczajeni do tego, że
    > aparatowi państwowemu wszystko wolno, bo tak było za PRLu.

    np przeciez wlasnie robisz wszystko, zeby do tego sądu jednak jeździć.
    Ja raczej jestem przyzywczajony, ze jak przekraczam predkosc i ktos mnie
    na tym złapie, to płacę a nie skomlam jak pies szukajac dziury w całym,
    że policjant miał krzywo czapkę założoną.

  • 26. Data: 2011-11-20 16:58:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 10:55 AM, Kriss wrote:

> [...]
    > wyłącznie w wypadku gdy mandat bedzie wystawiony zgodnie z prawem. Mam
    > do tego prawo. Jak ci to nie pasuje, leć do Łukaszenki, mentalnie

    twoje prawo. Ale nie stękaj z tego powodu.
    I nie zapomnij napisac ile cie to wiecej kosztowało.

  • 27. Data: 2011-11-20 17:08:12
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

> [...]

    > na tym złapie, to płacę a nie skomlam jak pies szukajac dziury w całym, że

    Widzę że skomlenie, a w zasadzie po polsku, skamlenie znasz dobrze i pewno z
    autopsji. Widze, że skoro inne argumenty jak przekroczenie uprawnień czy
    czasu przez straż gminną są ci obce, to żyj sobie w swoim męskim światku bez
    płakania i skamlenia za to z pełnym porfelem i miękką dupą.

  • 28. Data: 2011-11-20 17:10:27
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > twoje prawo. Ale nie stękaj z tego powodu.
    > I nie zapomnij napisac ile cie to wiecej kosztowało.

    Na razie ty stękasz. Skoro lubisz być rąbany przez władzę na każdym miejscu
    to powodzenia :) Ewentualnie zamiast przesiadywac na usenecie podejmij drugi
    etat, bo niedługo mandaty podrożeją, a przeciez jako prawdziwy męzczyzna nie
    będziesz skamleć i płakać, tylko płacić :)

  • 29. Data: 2011-11-20 17:18:52
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > Ja raczej jestem przyzywczajony, ze jak przekraczam predkosc i ktos mnie
    > na tym złapie, to płacę a nie skomlam jak pies szukajac dziury w całym, że
    > policjant miał krzywo czapkę założoną.

    Ciekawe czy w twoim Missouri tez policja może łamiąc prawo walić mandaty.
    Pewno nielegalnym emigrantom owszem, bo taki do sądu nie pójdzie i leci i
    płaci byleby nie wywalili go z drugiej ojczyzny.

  • 30. Data: 2011-11-20 17:34:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-20 17:50, Kriss pisze:

> [...]
    > widza w tym nic zdrożnego, mentalnie są przyzwyczajeni do tego, że
    > aparatowi państwowemu wszystko wolno, bo tak było za PRLu.

    Już Ci napisałem - mają na wystawienie mandatu 6 miesięcy.
    Jeżeli Twoje pozostałe argumenty są w takim samym stopniu oparte na
    wiedzy i znajomości faktów to rzeczywiście - nie przyjmuj tego mandatu.
    Pamiętaj jednak, że mandat to niejako ukłon w Twoją stronę - zawsze
    możesz podać się weryfikacji przez Sąd. Wygląda na to że nieświadomie
    zmierzasz w tym kierunku.

    No cóż, rozumiem, że przyjęcie odpowiedzialność za swoje czyny
    przekracza jednak twoje możliwości. :(

    Dla mnie EOT
    --
    spp