  • 1. Data: 2011-11-19 14:50:56
    Temat: Czas na aktualizację umowy w wypadku śmierci.
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Witam. Czy umowa o dostarczanie gazu traci swoją ważność w wypadku śmierci
    odbiorcy? Jeśli tak, to jaki okres czasu może minąć od śmierci do
    uaktualnienia danych w umowie lub zawarcia nowej?

  • 2. Data: 2011-11-19 14:55:52
    Temat: Re: Czas na aktualizację umowy w wypadku śmierci.
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    m5c wrote:

    > Witam. Czy umowa o dostarczanie gazu traci swoją ważność w wypadku śmierci
    > odbiorcy?

    Zmarły raczej strona nie bywa.

    > Jeśli tak, to jaki okres czasu może minąć od śmierci do
    > uaktualnienia danych w umowie lub zawarcia nowej?

    Właśnie uaktualniam umowę po 10. latach od śmierci poprzedniego abonenta.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 3. Data: 2011-11-19 15:40:06
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    > Zmarły raczej strona nie bywa.

    Czy to znaczy, że można odciąć dopływ gazu w każdej chwili?

  • 4. Data: 2011-11-19 16:12:38
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    m5c wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to znaczy, że można odciąć dopływ gazu w każdej chwili?

    Mi przez 10 lat nie odcięli, co nie znaczy, że nie mogli. Ale faktury były
    płacone, to co im za różnica?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 5. Data: 2011-11-19 16:14:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 16:40, m5c pisze:

    > Czy to znaczy, że można odciąć dopływ gazu w każdej chwili?

    A dlaczegóż by nie?

    --
    spp

  • 6. Data: 2011-11-19 16:54:36
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-19 15:50, m5c pisze:
    > Witam. Czy umowa o dostarczanie gazu traci swoją ważność w wypadku
    > śmierci odbiorcy? Jeśli tak, to jaki okres czasu może minąć od śmierci
    > do uaktualnienia danych w umowie lub zawarcia nowej?

    Długi przechodzą na spadkobierców.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-11-19 17:40:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maruda" napisał w wiadomości grup
    > Długi przechodzą na spadkobierców.

    Nawet jeżeli dług powstaje po śmierci? Przed to wiadomo: albo wszystko, albo
    nic.

  • 8. Data: 2011-11-19 17:42:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/19/2011 8:50 AM, m5c wrote:
    > Witam. Czy umowa o dostarczanie gazu traci swoją ważność w wypadku
    > śmierci odbiorcy?

    Jesli tak zapisano w umowie lub regulaminie do ktorego umowa sie
    odwołuje. Zwykle właśnie taki zapis się znajduje.
    Jesli nie obowiazki wynikajace z umowy przechodza na spadkobiercow.

    > Jeśli tak, to jaki okres czasu może minąć od śmierci
    > do uaktualnienia danych w umowie lub zawarcia nowej?

    jak wyżej.
    albo ktos dana instytucje powiadomi, albo ktos przyjdzie z dokumentami
    uprawniajacymi do zawarcia nowej umowy w tym samym lokalu.

  • 9. Data: 2011-11-19 17:42:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/19/2011 8:55 AM, krys wrote:

    > Zmarły raczej strona nie bywa.

    ale jego spadkobiercy juz tak.

  • 10. Data: 2011-11-19 17:44:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/19/2011 11:40 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Maruda" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nawet jeżeli dług powstaje po śmierci? Przed to wiadomo: albo wszystko,
    > albo nic.

    dlug nie powstal po smierci. Dlug powstal na koncie spadkobiercow, a ci
    zapewne jeszcze zyja.