  • 91. Data: 2011-11-22 04:47:46
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 22:17, Kriss pisze:

    > Policja uczulała -
    > jak musisz iść na szluga, weż ze sobą swojego drinka. A teraz wisienka z
    > tortu. Kilka dni po akcji na Piotrkowskiej nalot straży miejskiej i
    > kilkaset mandatów za picie alkoholu w miejscu niedozwolonym - czyli poza
    > obrębem lokalu. Ileś tam osób odmówiło przyjęcia. Reszta po stówce
    > dostała. Kurestwo. Oczywiście w moim wypadku nikt mnie nie zachęcał do
    > jechania 60 km/h. Mi chodzi o zasadę.

    ROTFL.
    Chyba rzeczywiście, jak to określiłeś pewnych ludzi w innym poście -
    trzeba mieć mózg jak orzeszek by sądzić że taka prewencyjna akcja
    policji automatycznie oznacza że jest się zwolnionym z przestrzegania
    innych przepisów. No i że to była ze strony policji prowokacja.

    --
    spp

  • 92. Data: 2011-11-22 09:17:33
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]
    > automatycznie oznacza że jest się zwolnionym z przestrzegania innych
    > przepisów. No i że to była ze strony policji prowokacja.

    Oj pewnie, że nie była. Kriss chciał Cię tylko nabrać :)
    Policja jest przecież bez zarzutu, dba o porządek i ład, bije tylko złych,
    chroni tylko dobrych. Policjanci jak wiadomo to taki wyselekcjonowany sort
    ludzi o genetycznie podwyższonym poziomie moralności i zdrowego rozsądku (o
    inteligencji nie wspominając) oraz zerowym poziomie podatności na korpucję
    (zresztą ich zarobki są tak wysokie, że nie byłoby sensu). I nigdy nie
    nadużywają swoich kompetencji w sposób niezgodny z prawem. No gdzieżby. To
    samo zresztą tyczy się straży miejskiej.

    N.

  • 93. Data: 2011-11-22 23:10:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-19 09:39:45 +0000, "Kriss" <k...@o...pl> said:

    > Walczyć czy odpuścić?
    >
    > 24.08 w jakiejś wsi oddalonej o 350 km od mojego miejsca zamieszkania
    > zostałem sfotografowany przez misiów ze straży gminnej. Wczoraj
    > przyszedł mandat. Auto jest ciotki, więc wskazała mnie jako sprawcę.
    > Zapewne na dniach przyjdzie do mnie pisemko z mandatem.

    To "wczoraj" nie przyszedł mandat?
    ;>

    > (...)

    > Jak podejść do sprawy?

    Zapłacić.

    --
    Bydlę

  • 94. Data: 2011-11-23 15:06:15
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

> [...]
    > automatycznie oznacza że jest się zwolnionym z przestrzegania innych
    > przepisów. No i że to była ze strony policji prowokacja.

    Oj człowieku, galopujesz we własnej chyba głupocie. Czytałem o tej akcji.
    Dokładnie w weekend po rozwieszeniu plakatów "pilnuj drinka" ludziska na
    Piotrkowskiej wychodzli z tymże drinkiem na zewnątrz lokalu. A tam już
    czekała na nich straż miejska i mandat, chociaz co ciekawe nie pili tylko
    mieli przy sobie tenże alkohol. Policja niczego nie zrobiła, za to straż
    miejska owszem. Tak się składa, że nie raz miałem doczynienia i z jednymi i
    z drugimi. 90% policjantów w przypadku picia pod chmurką sobie odpuszcza
    sprawę - pouczą itd. W przypadku straży nie ma pamiłuj. Ale raz jak sie
    wykłucaliśmy z kumplem (idąc starym miastem nieśliśmy w ręku puste butelki
    po piwie do sklepu) z patrolem strazy i po ich idiotycznych sugestiach ze
    widzieli nas jak pijemy (co bylo klamstwem) w koncu postawilismy sprawe
    tak - sąd grodzki i w dupie z nimi. Odpuscili. Wnioski nasuwają sie same.
    Tym idiotom płacą lub wymagają wystawienia iluś tam mandatów. Nie ważne
    jakim kosztem. A że robią to w chamski a często niezgodny z prawem sposób -
    tylko dla tego że liczą, że człowiek się ugnie i zapłaci dla świętego
    spokoju. Ja na miejscu Krissa bym nie zapłacil, czekał na mandat i odmówił
    przyjęcia.

  • 95. Data: 2011-11-23 15:13:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 15:06:15 +0000, "Cpl" <n...@s...com> said:

    > Oj człowieku, galopujesz we własnej chyba głupocie.

    Śmiała teoria.

    > Czytałem o tej akcji.

    Czyli nie wiesz co i jak było.

    > Dokładnie w weekend po rozwieszeniu plakatów "pilnuj drinka" ludziska
    > na Piotrkowskiej wychodzli z tymże drinkiem na zewnątrz lokalu.

    1. od kiedy Sejm został zamieniony na plakaciarzy?
    2. there is no step two.

    > Ale raz jak sie wykłucaliśmy z kumplem

    A trzeba było czegoś tak ohydnego nie robić.
    ;>

    > Wnioski nasuwają sie same.

    Tak, akcja z plakatami miała pobudzić myślenie, ale spaliła na panewce...

    --
    Bydlę

  • 96. Data: 2011-11-23 18:05:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-23 16:06, Cpl pisze:

    Ciach pierdoły.

    Ja na
    > miejscu Krissa bym nie zapłacil, czekał na mandat i odmówił przyjęcia.

    A czemu ma się wysilać i odmawiać - i tu, i tu czeka go postępowanie sądowe.

    --
    spp

  • 97. Data: 2011-11-25 14:17:26
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tobie świadectwo maturalne za rażące braki w rozumieniu prostych
    > przekazów. Ale może to nawet nie kwestia matury tylko oślego uporu ...
    >
    > A o moje umiejętności się nie martw. Jeżdżę po Polsce i Europie od niemal
    > 20 lat. Jak dotąd zero mandatów i zero wypadków.

    Ja bym go o maturę nawet nie podejrzewał :)

  • 98. Data: 2011-11-25 14:24:03
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Śmiała teoria.

    Podobnie jak t. względności. Sprawdzona :)

    > 1. od kiedy Sejm został zamieniony na plakaciarzy?
    > 2. there is no step two.

    Nie łapię o co ci z Sejmem chodzi.

    > A trzeba było czegoś tak ohydnego nie robić.
    > ;>

    Potwierdziło to tylko moje przypuszczenia : strażnik miejski jest od
    mandatów a nie od latania po sądach grodzkich. Nie ma kasy z mandatu, traci
    pół dnia na sąd ... nie będzie premii więc olewa skierowanie tam sprawy.

    > Tak, akcja z plakatami miała pobudzić myślenie, ale spaliła na panewce...

    W tym wypadku można było straż zmobilizować do pouczenia a nie karania.
    Mieszkam w W-wie, zamknięto nam most Śląsko-Dąbrowski, którym można jeździć
    komunikacją i taxi. Były kiepskie oznaczenia, brak wiedzy kierowców
    szczególnie przyjezdnych. I pierwsze dni straż miejska nie karała, a
    pouczała. Można? Ale to był odgórny prikaz. Inna bajka - do kogo podejdzie
    strażnik miejski - do pijaczyny z piwem w bramie, który nie ma z czego
    mandatu za picie zapłacić, czy do kilku młodych chłopaków w parku, którzy
    spokojnie sobie browar piją?

  • 99. Data: 2011-11-25 14:25:19
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    >W dniu 2011-11-23 16:06, Cpl pisze:
    >
    > Ciach pierdoły.
    >
    > Ja na
    >
    > A czemu ma się wysilać i odmawiać - i tu, i tu czeka go postępowanie
    > sądowe.

    Śmiem wątpić czy wieśniakom będzie się chciało po sądach latać o
    sporządzeniu papierkowej roboty nie wspomnę.

  • 100. Data: 2011-11-25 14:29:40
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201111
    09/SLUPSK/208518221

    Typowy obraz działań Straży Gminnej w Polsce.