  • 11. Data: 2019-01-18 16:19:06
    Temat: Re: Stefan W.
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 01:42, ń pisze:
    > Naczelnik sanatorium mówił o sali telewizyjnej i o tym, że osadzeni chcą
    > oglądać filmy, a nie wiadomości.
    >

    > -----

    Sala telewizyjna zazwyczaj jest też, ale więźniowie mogą też mieć własne
    odbiorniki pod celą

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2019-01-18 16:21:03
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 13:00, ń pisze:

    > JK od lat ma swoją wizję Polski - prawej i sprawiedliwej, uważając, że
    > to się działo po 1989 prawe i sprawiedliwe nie było.

    Ten ideał oparty jest jednak najwyraźniej na wzorcach z późnego
    gierkowskiego socjalizmu z elementami wizjonerskimi Gomółki i PPR

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2019-01-18 17:09:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    http://wyborcza.pl/7,75968,24373546,glowna-wina-za-e
    rupcje-nienawisci-w-polsce-spada-na-czlowieka.html
    [...]
    >W PiS nic nie buzuje, bo nie ma tu żadnych osobowości. Kto wyrastał
    >ponad
    >poziom gruntu i wyrażał własne zdanie w jakiejkolwiek sprawie, już
    >dawno
    >został wyeliminowany. PiS składa się z osobników o gumowych
    >kręgosłupach,
    >pozbawionych osobowości, bez talentów czy zdolności intelektualnych.
    >gromada ślepo posłusznych marionetek poruszających się w rytm gestów
    >prezesa."

    Przesada.
    Osobnicy juz sie raz wylamali, ale doswiadczyli, ze daleko tak nie
    zajadą.
    Wiec wrocili z podkulonymi ogonami.

    Zreszta nazywa sie to przeciez "Zjednoczona Prawica".

    Co swiadczy jednak o pewnej inteligencji :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-01-18 17:37:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaczyna się tak:
    > Pracowałem w wojsku i później policji .Aby ugodzić kogoś jednocześnie
    > narządy, przeponę , i w serce zadając pchnięcie trzeba być wyszkolonym
    > albo mieć niebywałe szczęście . To jest półmetrowy odcinek do pokonania
    > pod bardzo konkretnym i precyzyjnym kątem [..]
    >
    > Pokusi się ktoś o weryfikację tego co tam napisano?

    Komentarze komentarzami, raczej ciężkie do weryfikacji. Natomiast na
    niepoczytalnego to on w chwili zabójstwa nie wyglądał.

    Poza tym kiepska linia obrony - gadaliśmy takie bzdury, ale przecież
    tylko chory na umyśle by to poważnie wziął?

    Shrek

  • 15. Data: 2019-01-18 22:11:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 12:54, Olin pisze:

> [...]
    > programem ideowym i celem politycznym. W zespołach tych buzuje życie, toczą
    > się dyskusje i rywalizacje, powstają frakcje, które wzajemnie ze sobą
    > konkurują i spierają się o strategię i taktykę.
    >
    > W PiS nic nie buzuje, bo nie ma tu żadnych osobowości. Kto wyrastał ponad
    > poziom gruntu i wyrażał własne zdanie w jakiejkolwiek sprawie, już dawno
    > został wyeliminowany. PiS składa się z osobników o gumowych kręgosłupach,
    > pozbawionych osobowości, bez talentów czy zdolności intelektualnych. To
    > gromada ślepo posłusznych marionetek poruszających się w rytm gestów

    Moim zdaniem to Gomułka był już lepszy, chociaz bida wtedy w Polsce
    była, a ja byłam wtedy małym dzieckiem.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-01-19 09:28:55
    Od: ń <k...@t...sie>

    Tylko po co w 1968 bił studentów ;-)

    -----

  • 17. Data: 2019-01-21 14:04:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Jan 2019 17:09:01 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zreszta nazywa sie to przeciez "Zjednoczona Prawica".

    W sumie "Front Jedności Narodu" brzmi lepiej, ale słabo się kojarzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2019-01-21 14:14:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Jan 2019 23:11:16 +0200, Animka napisał(a):

    > Moim zdaniem to Gomułka był już lepszy, chociaz bida wtedy w Polsce
    > była, a ja byłam wtedy małym dzieckiem.

    Nie dane mi było słuchać przemówień tow. Wiesława w szeroko rozumianym
    realu, w każdym razie zupełnie ich nie pamiętam, ale to co można znaleźć na
    jutubie przebija nie tylko wszystkie kabarety, ale nawet popisy cara
    intelektu Marka Suskiego.
    Co by jednak nie mówić o dojnej zmianie, to do ludzi ona nie strzela i
    zakładam, że tego nie uczyni. Również antysemicka nagonka na miarę marcowej
    nam nie grozi, mimo że młodzieńcy z zielonymi sztandarami są czule tuleni
    przez obecną władzę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2019-01-24 01:16:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-21 o 15:14, Olin pisze:
    > Nie dane mi było słuchać przemówień tow. Wiesława w szeroko rozumianym
    > realu, w każdym razie zupełnie ich nie pamiętam, ale to co można znaleźć na
    > jutubie przebija nie tylko wszystkie kabarety, ale nawet popisy cara

    Pusczał te swoje przemówienia przez szczekaczki, które wisiały w chyba
    wszystkich mieszkaniach. Oczywiście nie wszyscy mieli ochote słuchać
    tych "oratoriów' i wyłączali szczekaczki.
    Wkurzyło mnie ostatnio to, że nasz prezydent zaczął przemawiac podobnie
    jak on. Jeden wyraz-przerwa, drugi wyraz przerwa. Nie wiem jaki efekt
    chciał tym sposobem osiągnąć.

    Pośmiałam sie dzisiaj trochę, bo tak wyrywkowo ogladałam "Kropkę nad i".
    Monika Olejnik przeprowadzała wywiad z takim starszym księdzem
    Wiśniewskim. Powiedział, że dużo rzeczy mu się nie podoba, szczególnie,
    że na mszy w kościele było dwóch kardynałów i za to cały Rząd. Osobiście
    uważam, że Rząd ma inną pracę niż siedzenie i afiszowanie się w kościele.

    --
    animka