    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W.
    Date: Thu, 24 Jan 2019 02:16:34 +0200

    W dniu 2019-01-21 o 15:14, Olin pisze:
    > Nie dane mi było słuchać przemówień tow. Wiesława w szeroko rozumianym
    > realu, w każdym razie zupełnie ich nie pamiętam, ale to co można znaleźć na
    > jutubie przebija nie tylko wszystkie kabarety, ale nawet popisy cara

    Pusczał te swoje przemówienia przez szczekaczki, które wisiały w chyba
    wszystkich mieszkaniach. Oczywiście nie wszyscy mieli ochote słuchać
    tych "oratoriów' i wyłączali szczekaczki.
    Wkurzyło mnie ostatnio to, że nasz prezydent zaczął przemawiac podobnie
    jak on. Jeden wyraz-przerwa, drugi wyraz przerwa. Nie wiem jaki efekt
    chciał tym sposobem osiągnąć.

    Pośmiałam sie dzisiaj trochę, bo tak wyrywkowo ogladałam "Kropkę nad i".
    Monika Olejnik przeprowadzała wywiad z takim starszym księdzem
    Wiśniewskim. Powiedział, że dużo rzeczy mu się nie podoba, szczególnie,
    że na mszy w kościele było dwóch kardynałów i za to cały Rząd. Osobiście
    uważam, że Rząd ma inną pracę niż siedzenie i afiszowanie się w kościele.

    --
    animka