  • 1. Data: 2006-10-16 06:10:53
    Temat: Konsulatacja umowy - u kogo?
    Od: "r" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam do podpisania umowę (szczegóły niżej); tekst został przygotowany przez
    kontrahenta, którego darzę (bardzo) ograniczonym zaufaniem. Parę zapisów w
    umowie mi się nie podoba, a obawiam się, że jest tam jeszcze kilka innych
    pułapek, których nie zauważyłem. Dlatego też bardzo chciałbym ją skonsultować z
    kimś, kto się na tym zna. Do kogo się udać? Radca prawny? Adwokat? Czy takie
    rzeczy załatwia się od ręki i ile to może kosztować?

    Sama umowa to w istocie kontrakt managerski (ja - DG, oni - spółka), choć
    formalnie jest to "sprzedaż usług marketingowych".

    Dziękuję,
    r.

  • 2. Data: 2006-10-16 19:16:47
    Temat: Re: Konsulatacja umowy - u kogo?